مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۲ هزار خانواده نیازمند خوزستانی در ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی در قالب پویش هلال رحمت به همت خیرین و داوطلبان هلال‌احمر دریافت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 19 April 2023

وحید شعبانی چهارشنبه در این خصوص بیان کرد: پویش "هلال رحمت" با مشارکت خیران داوطلب این جمعیت و با هدف کمک به تامین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند استان در حال اجرا ست.

وی حمایت و تامین معیشت قشرهای محروم را علاوه‌ بر فعالیت‌های امدادی از رسالت های این جمعیت دانست و افزود: ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی توزیعیِ پویش هلال رحمت استان بیش از ۱۳میلیارد ریال بوده و همچنین حدود ۱۷۵بسته زیستی و بهداشتی نیز میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: مجموعا ۱۱ هزار و ۷۵۶ نفر در قالب ۲ هزار و ۷۰۴ خانواده کم بضاعت با مشارکت ۴۹۰ خیر و هزار ۴۰ داوطلب نیک اندیش از این خدمت بهره مند شدند.

شعبانی ادامه داد: گروه هدف این پویش معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ، خانواده‌های کم برخوردار، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بی سرپرست، خانواده‌های زندانیان و سالمندان بوده است، اجرای این پویش در شب های قدر به اوج خود رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار