امام جمعه کهگیلویه گفت: مردم استان ما از وزیر باتجربه، توانمند و کاردان نیرو توقع دارند دستور ویژه‌ای برای احداث سد آبریز احداث کنند، آقای مهرابیان تاکنون پروژه‌های مهمی را در ادوار گذشته و این دولت نقش‌آفرینی داشته و به ثمر رسانده‌اند و قطعاً این پروژه هم برای ایشان قابل حل خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 28 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی_سیاسی این هفته دهدشت با یادآوری هفته معلم، به تبیین ویژگی‌های معلم در تراز انقلاب پرداخت و اظهار کرد: معلمان افسران سپاه جنگ نرم‌افزاری مقابل با جریان فکری معاند هستند، لذا هر یک معلم می‌تواند یک کارخانه انسان‌سازی باشد و باید در تولید نشر فکر و ایده و اندیشه خلاقیت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه افزود: معلمان باید قدر جایگاه خود را بدانند و آن را با هیچ شغلی مقایسه نکنند.

وی بی‌تدبیری دولت‌های قبلی در خصوص رتبه‌بندی معلمان، بدون پشتوانه مالی را یادآور شد و با بیان این‌که در دولت سیزدهم کارهای خوبی در این راستا انجام شده، خواستار اهتمام جدی مجلس در این خصوص شد و گفت: آموزش وپرورش یک وزارتخانه مهم با نیروی انسانی فراوان، هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید زودتر حل شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: حیف است یک روز ولو یک ساعت این وزارتخانه وزیر نداشته باشد، امیدواریم یک وزیر دانشمند، قوی، کاردان و انقلابی و متخصص به کار گمارده شود.

امام جمعه کهگیلویه با یادآوری هفته کار و کارگر، توسعه اقتصادی کشور را به عهده کارگران عنوان و اظهار کرد: کارگران معضلات کاری فراوان دارند، نظام کارگری و دولت، توجه جدی به این مسئله داشته باشند.

وی حلقه مفقوده مسئله تولید را عدم نظارت بر شرکت‌های خرد که حقوق کارگران به آن توجه نمی‌شود عنوان کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: امروز کارگر ما چون فضای کسب و کار در گذشته برای او فراهم نشده است مجبور هستند به شهرهای دیگر بروند، کجا برود! چه باید کرد! چه باید گفت! ای سیاسیون ای تصمیم‌گیران بترسید از آه کارگر مظلومی که برای تهیه نان به شهر دیگری رفته است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود مسئله سد آبریز را یادآور شد و با بیان این‌که هر از گاهی عده‌ای به تقلا می‌افتند جنگ زرگری می‌کنند سیاسون خودزنی می‌کنند گفت: سکوت چند روزه بنده نسبت به مرکز پژوهش‌های مجلس به معنای بی‌توجهی نبود، اولا گزارش  این مرکز  توصیه‌ای است و نباید وارد فضای رسانه‌های کشور شود و باید به وزارتخانه مکتوب نوشته شود.

وی از آبریز به عنوان نبض حیاتی و مهم‌ترین راه‌حل توسعه و اشتغال برای کهگیلویه نام برد و با بیان این‌که نباید هیچ‌کسی در استان از این مسئله کوتاه بیاید گفت: کسانی که خیانت کردند خیانت به دیروز امروز و فردای کهگیلویه می‌کنند! امروز تقابل سیاسیون ضربات و لطمات جبران ناپذیری به منطقه وارد کرده است.

امام جمعه کهگیلویه خطاب به سیاسیون گفت: چرا گروکشی‌های خود را در مسائل حیاتی مردم می‌آورید؟ سالهاست  عده‌ای مسائل حیاتی استان را گرو مباحث جناحی خود گرفته‌اند؟ این چه روحیه بدی است شما مباحث خصومتی متعدد خود در بزنگاه‌های متعدد وارد مسائل حیاتی مردم کرده‌اید؟

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: مردم استان ما از وزیر باتجربه، توانمند و کاردان نیرو توقع دارند دستور ویژه‌ای برای احداث سد آبریز احداث کنند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: آقای مهرابیان تاکنون پروژه‌های مهمی را در ادوار گذشته و این دولت نقش‌آفرینی داشته است و به ثمر رساندند و قطعاً این پروژه هم برای ایشان قابل حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: از وزیری مثل ایشان این کار برخواهد آمد و در عنایت ویژه وزیر تردیدی نخواهیم داشت، توقع داریم همان‌گونه که مجوزهای احداث این سد توسط ایشان در همین دولت صادر شده است، عملیات اجرایی آن را هم در همین دولت اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار