کد خبر: ۱۱۰۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 02 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:وحدت درون سازمانی فرماندهی و عقیدتی سیاسی یک وحدت خلل‌ناپذیر است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار مسئولین سپاه کربلا مازندران به‌مناسبت روز عقیدتی سیاسی، ضمن گرامیداشت ایام کار و کارگر، سالروز شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی سیاسی سپاه کربلا و یاد و نام جدیدترین شهید مازندران آیت الله شهید سلیمانی، اظهار کرد: در روزهای آینده نه چندان دور سالروز شهادت امام صادق (ع) که رئیس مذهب ماست و ما مفتخر به شاگردی ایشان هستیم و حوزه‌‌های علمیه ما نتیجه دانشگاه بزرگ آن حضرت و امام باقر (ع) است.

وی با اشاره تعلیم و تعلم احکام فقهی مکتب اهل بیت (ع) در حوزه‌های علمیه در عصر حاضر، افزود: خروجی این حوزه‌ها در ارکان مختلف جامعه انجام وظیفه می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: در اینکه تمام سعادت زیر سر کلمه (لا اله الا الله) است هیچ شکی نیست، به فرموده پیامبر اکرم (ص) ایشان و پیشینیان کلمه و سخنی بهتر از این نگفته شده، امروز جنگ دنیای کفر با دنیای ایمان نیز همین است که می‌خواهند ما را به سمت معبودهایی غیر از خدا ببرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دنیای شرک می‌خواهد ما را به سمت معبودهای شیطانی و ظالم و مظهر قارون و فرعون بکشانند کسانی که می‌خواهند خدای جهان باشند، کلمه طیبه (لا اله الا الله) ریشه دارد، اما کلمه خبیثه ریشه‌های بسیار کوتاه، سطحی و خبیث دارد.

این مسئول ادامه داد: قوای مسلح ما برای دفاع از این کلمه طیبه دفاع می‌کنند و گناهشان نزد مستکبران دنیا ایستادگی پای کلمه لا اله الا الله است، ما هم دعوت به آزادی از عبودیت و بندگی خدا و آزادگی از غیرخدا می‌کنیم، آنها ما را به آزادی از خدا دعوت می‌کنند‌.

وی با بیان اینکه مولایمان خدا و مولای آن‌ها شیطان و طاغوت است، یادآور شد: تلاش شهید مطهری همین بود که جهان بینی، مکتب، تاسیسات اعتقادی برگرفته از کلمه دینی لا اله الا الله را پی ریزی کند و جا بیاندازد، آن‌ها تلاششان بی اعتقاد کردن یا سست اعتقاد کردن است، بنابراین این شهید بسیار جایگاه بلندی دارد و روزِ به‌ نام این شهید روزی پیام‌دار است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: قدرت اصلی سپاه اعتقاد و عقیده ای است که باید در دل‌ها تقویت شود و از اعتقادات سطحی به یک اعتقاد معرفتی عمیق تبدیل شود، وظیفه شما سپاهیان سنگین است، نباید برای انجام یک مسئولیتی با بی پولی یا کمبود نیرو مواجه باشید باید قرارگاه امکانات لازم را تامین کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بیان کرد: سلامت نیروهای مسلح در حوزه اعتقادی سیاسی بسیار مهم است در مجالس و محافل باید بهتر از دیگران رفتار کنند، چه بسا ایمان محکمی که به‌خاطر بی‌بصیرتی دستاویز دشمن قرار می‌گیرد، از این رو تقویت ابعاد سیاسی اهمیت دارد.

این مسئول در پایان گفت: وحدت درون سازمانی فرماندهی و عقیدتی سیاسی یک وحدت خلل‌ناپذیر است، حواس باید کاملا جمع باشد قوای مسلح باید چهارچوب این بخش را رعایت کند تا کوچک‌ترین اختلاف نظر و تعارض فاجعه بزرگی را به بار می‌آورد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار