وزیر نیرو با اشاره به پیشرفت ۷۵ دزصدی سد گلورد یادآور شد: این سد تا پایان سال آبگیری و مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، حمید چیت چیان ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی گلوگاه بابیان اینکه آب شرب و کشاورزی از پروژه‌های مهم مردم شرق مازندران است گفت: با توجه به کمبود آب د در سال جاری باید تدبیر ویژه‌ای در این زمینه شود.
وی افزود: طرح تأمین آب کشاورزی گلوگاه از نیازهای مهم است که از طریق کانال انتقال آب از غرب و مرکز دنبال می‌شود.
چیت چیان با بین اینکه پروژه‌های مختل آب‌رسانی در تأمین آب موردنیاز کشاورزی و شرب در مازندران در دست اجراست گفت: افتتاح سد شهید رجایی درگذشته موجب رونق در آب‌رسانی بخش‌های مختلف شده است و سد هراز، البرز و آن زندان‌ها و استفاده بهینه از آب می‌تواند در رونق این مهم تأثیرگذار باشد.
وزیر نیرو با تقدیر از دکل بندان گفت: دکل بندی از مشاغل سختی است که جوانان غیور گلوگاه به آن اهتمام ویژه‌ای دارند و تاکنون ۱۳۰ جان‌باخته و ۹۵۰ حادثه‌دیده در دکل بندی گزارش‌شده است.
وی پیمانکاران را موظف به پرداخت بیمه دکل بندان برشمرد و گفت: هیچ قراردادی بدون لحاظ کردن بیمه از سوی پیمانکار پذیرفته‌شده نیست و پیمانکاران ملزم به این کار هستند.
عیسی قاسمی طوسی فرماندار گلوگاه نیز، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام، ساخت تصفیه‌خانه آب‌شیرین‌کن را ازجمله طرح‌ها و برنامه‌ها بیان کرد و گفت: طرح‌هایی درزمینهٔ آب، برق، تکمیل اجرای عملیات محور مواصلاتی دامغان به گلوگاه پیشنهادشده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار