رئیس کمیته امداد جویبار گفت: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای ۵۰۷ نفر زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد جویبار در سال ۱۴۰۱ با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و بهزیستی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶ 14 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، سیدسلیم سیدی اظهار داشت: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای ۵۰۷ نفر زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد جویبار در سال ۱۴۰۱ با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و بهزیستی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح آگاهی های فرهنگی و اجتماعی مددجویان نقش موثری در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در سطح خانواده های این نهاد دارد گفت: در این کارگاه آموزشی با استفاده از اساتید مجرب، مشاورین مذهبی، روانشناس، کارشناس بهداشت خدمات پزشکی و آموزشی و کارشناسان نیروی انتظامی راهنمایی ها ی لازم به خانواده های شرکت کننده ارائه شد.

رئیس کمیته امداد جویبار با بیان اینکه بسیاری از خطراتی که زنان سرپرست خانوار را تهدید می کند ریشه در عدم آگاهی آنان دارد افزود: عمده خانواده هایی که به دلیل بی سرپرست بودن از خدمات این نهاد بهره مند هستند نیاز بیشتری به آموزش و حضور در فعالیت های فرهنگی دارند.

سیدی گفت: حرکت هم زمان در مسیر توانمندسازی اقتصادی و توانمندسازی فرهنگی مددجویان هدف مهم این نهاد است.

شایسته ذکر است: در جویبار ۳۵۳۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار