کد خبر: ۱۱۰۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 16 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، شهردار ساری در گفت و گویی اظهار داشت:

حقوق کارکنان حداقل بگیر شهرداری ساری ترمیم شد و املاک توقیفی شهرداری از سال‌های گذشته رفع توقیف شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمد رضایی فرح‌آبادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری بابیان اینکه به دستور محمد حسین قبادی شهردار ساری مقرر شد تا جهت ترمیم حقوق پاکبانان، مبلغی تحت عنوان رفاهیات در احکام کارگزینی آن‌ها اعمال شود، گفت: هدف از این اقدام قدردانی از تلاش‌های این قشر از کارکنان شهرداری و افزایش انگیزه مضاعف‌تر برای تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: همچنین به دستور شهردار مبلغی به‌صورت پلکانی بر حقوق کارمندان اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد معین (حداقل حقوق) بر اساس احکام کارگزینی و در قالب رفاهیات پرداخت شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری اظهار کرد: با توجه به اینکه حق ایاب و ذهاب و رفاهیات از سال ۹۲ هیچ‌گونه تغییری نداشت این موضوع نیز در دستور کار شهردار ساری قرار گرفت و پرداختی‌ها از ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصد نسبت به مدت‌زمان ذکرشده افزایش پیدا کرد.

رضایی فرح‌آبادی به بدهی‌های شهرداری ساری به سازمان تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های شهردار ساری و نمایندگان مردم ساری و میاندورد در خانه ملت و دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگروهی برای بررسی مجدد بدهی بیمه بین شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی تشکیل و بنا شد تا بدهی‌ها به‌صورت تقسیطی پس از تعدیل بدهی‌ها به این سازمان پرداخت شود. همچنین املاک توقیفی شهرداری از سال‌های گذشته رفع توقیف شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار