طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون (شنبه 30 ارديبهشت)، سياوش سهرابي مقدم سرپرستي خدمات این شرکت را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 20 May 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری در مراسم تکریم و معارفه ای که در حاشیه جلسه تولید(صبحگاهی) برگزار شد، ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از زحمات مهندس علي صفي خاني در زمان تمشیت كوتاه مدت اين سمت و آقاي مهندس بختيار بلدي مدير پیشین خدمات تقدير  و ابراز امیدواری  کرد  از تجربیات  آنان جهت بهبود و ارتقا خدمات رسانی به کارکنان شرکت بهره برده شود.

وی افزود: مديريت خدمات نقش  مهمی را  در رفع نیازهای عمومی  کارکنان ( به ویژه واحدهای عملیاتی) و تاسیسات فرایندی دارد ،  بنابراین باید  شرایط سازمان ایده آل تر شود و با درنظرگرفتن پیشرفت های حال حاضر،  تامین نیازهای سازمان به دقت امکان سنجی گردد و به صورت جهادی در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است سياوش سهرابي مقدم پیش از این از پرسنل تعميرات شركت بهره برداري نفت و گاز مارون، كارشناس ارشد تحقيق در حفاظت پرسنلي مناطق نفتخيز جنوب و پس از آن رئیس حراست شركت ملي حفاري ايران بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار