مدیرکل کمیته امداد مازندران:
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: حرکت ازدواج آسان در استان تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است و کمیته امداد جهت ترویج این بسته ویژه فرهنگی در بین جوانان برنامه های خوبی را اجرا می کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 30 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا و با هدف ترویج ازدواج آسان، جشن ازدواج ۳۰ زوج آملی تحت حمایت کمیته امداد و توزیع جهیزیه با همکاری مرکز نیکوکاری ازدواج آسان و خادمیاران رضوی آمل با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و امام جمعه آمل در دانشگاه علمی کاربردی فضا برگزار شد. 

حرکت ازدواج آسان در استان تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است
حرکت ازدواج آسان در استان تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است  

در این مراسم‌ مدیر کل کمیته امداد استان مازندران اظهار داشت: حرکت ازدواج آسان در استان تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است و کمیته امداد جهت ترویج این بسته ویژه فرهنگی در بین جوانان برنامه های خوبی را اجرا می کند.

میثم معافی با اشاره به اینکه مسئله ازدواج و ازدواج آسان دو گزاره بسیار مقدس و با برکت است گفت: همه ما جهت نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه باید خیرین و مبلغین ازدواج آسان باشیم.

وی بیان داشت: در سال گذشته ۱۶۵۰ سری جهیزیه با هزینه ای بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان و امسال تا کنون ۲۵۳ سری جهیزیه با هزینه ۱۲ میلیارد تومان، با کمک خیرین و مردم نوعدوست به نوعروسان استان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: نوعروسان غیر مددجو نیز می توانند در قالب تسهیلات کارگشایی از خدمات کمیته امداد بهره مند شوند.

معافی با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد گفت: سال گذشته هدیه ازدواج پسران نیز به ۳۷۴ نفر به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: در استان پشت نوبتی جهیزیه نداریم و به نوعروسان جدید در کوتاه ترین زمان جهیزیه اهدا می شود.

خبر: الهام زارعی 

 

حرکت ازدواج آسان در استان تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار