دارنده مدال برنز جودو بانوان نوجوان آسیا گفت: با رسیدن به مدال برنز بسیار امیدوار شدم که در رقابتهای آینده بتوانم مدال طلا کسب کنم.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 14 October 2015
دارنده مدال برنز جودو بانوان نوجوان آسیا گفت: با رسیدن به مدال برنز بسیار امیدوار شدم که در رقابتهای آینده بتوانم مدال طلا کسب کنم.

به گزارش ایرنا؛لیلا سیاوشی اظهار کرد: در مسابقات سال قبل قهرمانی آسیا به میزبانی کشور هنگ کنگ نتوانستم به مدال برسم اما اکنون مزد چندین ماه تلاش در اردوهای تمرینی تیم ملی را با کسب مدال برنز کسب کنم.

وی اضافه کرد: تجربه حضور در مسابقات آسیایی سبب شد نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری داشته باشم و بتوانم با کمک مربیان تیم ملی به مدال برسم.

سیاوشی تصریح کرد: البته زمان برای کسب موفقیت بهتر در مسابقات آسیایی هست و برای سال آینده با تمرین بیشتر و برخورداری از تکنیک های بهتر به دنبال کسب مدال طلا خواهم بود.

وی درباره برنامه حضورش در مسابقات جودو قهرمانی بانوان آسیا گفت: در وزن منهای 48 کیلوگرم این رقابت ها و پس از استراحت در دور نخست، ابتدا ورزشکاری از ترکمنستان را شکست دادم اما در ادامه مقابل حریف قدرتمند چین تایپه شکست خوردم و در شانس مجدد با پیروزی مقابل جودوکار کشور هند عنوان سومی را به دست آوردم.

وی افزود: البته مقابل حریف چین تایپه فقط به دلیل اخطار بیشتر بازنده شدم و با تجربه بیشتر می توانستم با پیروزی در این دیدار به نشان طلا هم برسم.

سیاوشی بیان کرد: خوشحالم که دست خالی مسابقات آسیایی را ترک نکردم و با این مدال پاسخ حمایت های والدینم، مسوولان فدراسیون و مربیان تیم ملی را دادم.

دارنده مدال برنز آسیا خاطرنشان کرد: سطح کیفی مسابقات امسال بسیار بالا بود و تیم ها با آمادگی بسیار خوبی حضور داشتند.

هشتمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای هفدهم و هجدهم مهر سال جاری به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار شد و تیم نوجوانان ایران با دوازده جودوکار در دو بخش دختران و پسران در این رقابت ها حضور یافت.

مریم بربط در وزن منهای 70 کیلوگرم، شیوا جهانگیری در وزن منهای 44 کیلوگرم و لیلا سیاهوشی در وزن منهای 48 کیلوگرم، چهار جودوکار همدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار