کد خبر: ۱۱۰۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 13 June 2023

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ملکشاهی با ارسال بیانیه ای حمایت خود را از اقدامات فرماندار این شهرستان اعلام کردند

 

بیانیه جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ملکشاهی در حمایت از فرماندار جهادی شهرستان به این شرح است:


امروز در دوره ای از عمر با برکت جمهوری اسلامی، شاهد قرار گرفتن فرمان خدمتگزاری به مردم در اختیار جریانی سیاسی هستیم که مدیریت جهادی با نگاه انقلابی بعنوان شعائر ارزشی بر آمده از بطن انقلاب را اصل و پایه مدیریت خود قرار داده اند .

به تبع تعمیق و تعمیم این شعار مدیریتی برآمده از خواست و اراده مردم ،اینک فرمان مدیدیت شهرستان انقلابی و ولایتمدار شهرستان ملکشاهی در دستان فرمانداری اتقلابی و جهادگری به معنای واقعیست که مدیریت جهادی را در شعار بلکه در میدان عمل معنا و مفهوم بخشیده است .

طبیعی است در چنین برهه ای آن هم در دهه چهارم انقلاب ،تلاش برای احیای شعائر انقلابی با انگیزه و عزم جهادی ،به مذاق معدود منفعت طلبانی که در آشفته بازار مدیریت مکارانه منافع خود را جستجو می کنند خوش نیاید .

منفعت طلبانی که نام و نان خود را در تخریب و تضعیف جریان انقلاب جستجو کرده و تمام مساعی خود را برای کند کردن حرکت قطار پرسرعت توسعه شهرستان بر روی ریل انقلابیگری بکار بسته اند .

هر چند بر این باوریم کسی بر قطار ایستاده سنگ نمی زند ،اما با این حال معتقدیم سنگ برآمده از نیت شوم تضعیف ،تخریب و منفعت گرایانه به نام مطالبه گری هرگز بر شیشه قطار خدمت به خلق خش وارد نخواهد کرد .

جای تامل دارد ،کسانی در پشت مطالبه گری پنهان شده و با طرح مطالبات غیر واقعی که در قاموس هیچ نقد منصفانه و تامین کننده منافع عامه نمی گنجد ،از پشت عینک بد بینی مدیدیت تمام قد انقلابی فرماندار جهادی شهرستان را ندیده و آن را به گونه ای تفسیر می کنند که جز تفسیر منفعت گرایانه فردی ،هیچ خیر عمومی از آن استنباط نمی شود .

چگونه می شود مدیریت جهادگرانی که در دوران خون و آتش یکه و تنها تمام طرح ها و توطئه های دشمنان را در پشت خاکریزهای مرزی متوقف کردند به چشم نیاید ؟

مدیریتی که در میدان خدمت به مردم درب های اتاق خدمتگزاری را به روی عموم مردم باز گذاشته تا حتی ضخامت درب چوبی اتاق بین اعتماد آنان و مردم فاصله ای ایجاد ننماید

بی شک ما مردم حزب الله ،خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ملکشاهی بی اعتنا به خط تخریبی منفعت گرایانه افراد خاص ، با تایید مشی مدیریت جهادی و انقلابی فرماندار شهرستان حمایت همه جانبه خود را از ایشان و برنامه ها و طرح های در دست اقدام اعلام نموده و به قلیل افراد تخریب گری که در پشت شعارهای شیک مطالبه گری پنهان شده اند ،اعلام می داریم که در خط مردم فرار گرفته و با سنگ اندازی خود در مسیر حرکت شتابان پیشران توسعه شهرستان اخلال ایجاد نکنید که این مسیر صرفا شادی بخش دشمنان و کمک به طرح های ناامید کننده آنان خواهد بود.

 

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ملکشاهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار