فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۳۷ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در ایلام طی ۴۸ سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 21 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت کم فضای سبز استان و حضور گسترده احاد مردم از فضای پارک‌ها و بوستان‌ها، در راستای افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مطالبات مردمی با هدف نا امن کردن محیط برای سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی و جمع آوری معتادان متجاهر این طرح با رویکرد امنیت محله محور در سطح استان به مرحله اجراء درآمد.

وی اضافه کرد: این طرح در ۴۸ ساعت گذشته در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها و تفرج گاه‌های استان و بام ایلام به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه معتادان متجاهر باعث سلب وآسایش وآرامش مردم درسطح جامعه می شوندواکثر سرقت‌های خرد نیز توسط آنان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲ روزه تاکنون ۳۷ معتاد متجاهر وخرده فروش جمع آوری و دستگر شده‌اند.

وی درادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق شهر وندان ایلامی پاکسازی بام ایلام است، گفت: منطقه تفریحی بام ایلام به علت مشکلات زیر ساختی وکم عرض بودن جاده همواره مشکلاتی برای شهروندان به همراه داشته که پلیس ضمن استقرار واحدهای گشتی ۲۴ ساعته تعداد ۹۰ دستگاه وسائط نقلیه متخلف وهنجار شکن را توقیف کرده است.

سردار سلمانی با اشاره به اعمال قانون ۲۳۰و سائط نقلیه متخلف در استان، تصریح کرد: دستگیری ۹۰ نفر اعم از سارق، مالخر، معتاد متجاهر، خرده فروش، افراد شرور وسابقه دار از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروند تاکیدکرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار