فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر امروز /دوشنبه/ از پلمب ۲ آرایشگاه زنانه به علت فعالیت جرم انگارانه در فضای مجازی و صفحات شخصی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 26 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمدرضا علیزاده دیروز هم از اجرای طرح رصد فضای مجازی خبر داده و گفته بود: تعدادی از واحدهای صنفی آرایشگاه های زنانه مورد پایش قرار گرفت و در نهایت به هفت واحد صنفی که‌ فعالیت جرم انگارانه در پیج های اینستاگرامی، واتساپ و تلگرامی خود انجام داده بودند پس از هماهنگی با مقام قضایی و احضار به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت، برای آخرین بار تعهد کتبی مبنی بر رعایت شئون اسلامی اخذ و سپس عکس های مجرمانه موجود از صفحات شخصی مربوطه حذف شد.

امروز این مسئول گفت که در راستای اجرای طرح پایش فضای مجازی با بهره مندی از سامانه های ناظر ۲ و ۳، تعدادی از واحدهای صنفی آرایشگاه های زنانه و پوشاک مورد رصد قرار گرفت که در نهایت ۲ واحدصنفی که‌ فعالیت جرم انگارانه در صفحات اینستاگرامی، واتساپ و تلگرامی خود انجام داده بودند با دستور مراجع قانونی پلمپ، الباقی به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت احضار، برای آخرین بار تعهد کتبی مبنی بر رعایت شئون اسلامی اخذ و سپس عکس های مجرمانه موجود از صفحات شخصی مربوطه حذف شد.

همچنین پلیس شهرستان ری اعلام کردخبر آمده که سارقان محتویات خودرو و مالخر اموال مسروقه به همراه کشف ۳۲ قلم لوازم سرقتی شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره توضیح داد: در پی وقوع سرقت محتویات خودرو در هفته های اخیر در محدوده باقرشهر ماموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات پلیسی و رصد هوشمندانه سارق، در چهارم تیرماه امسال توانستند متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته هر۲ متهم را طی عملیات های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و با حکم قضائی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار