مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۴۷ درصد عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر طی سال جاری در مناطق کوهستانی این استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 27 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا علیمحمدی روز سه‌شنبه اظهار کرد: در سال جاری ۵۱ مورد عملیات امداد و نجات در کوهستان‌های استان انجام شده که بیشترین سهم از عملیات‌های هلال احمر استان است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ مورد عملیات امداد و نجات در جاده‌های استان نیز توسط هلال احمر استان انجام شده است، افزود: سهم عملیات‌های امداد و نجات در جاده‌های استان طی سال جاری ۴۱ درصد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: برای ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی نیز عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر استان انجام شده که سهم این بخش در عملیات‌های هلال احمر استان ۱۲ درصد است.

علیمحمدی اضافه کرد: کمترین حوادث در استان ایلام طی سال جاری نیز شامل زلزله، بخش صنعتی و کارگاهی و آتش سوزی مراتع بوده است.

وی یادآور شد: تعداد مصدومانی که در عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر در استان ایلام طی سال جاری ثبت شده ۱۶۳ نفر بوده است که ۶۷ نفر از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی تاکید کرد: بیشترین عملیات امداد و نجات در پایگاه‌های جاده ای هلال احمر استان در لومار، شهرک ولیعصر و دوراهی ملکشاهی انجام شده است.

وی گفت: همچنین بیشترین عملیات های امداد و نجات در شعب شهرستان‌های سیروان، دهلران، بدره و ملکشاهی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: در مجموع در سال جاری شاهد افزایش ۳۰ درصدی حوادث در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار