معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: ۱۰ جایگاه ذبح دام در مناطق دهگانه شهرداری کرج با هدف پیشگیری از انتقال بیماری های بین دام و انسان مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 27 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» حشمت الله عزیزی گفت: برنامه ریزی ها در خصوص احداث مراکز عرضه و ذبح بهداشتی دام کرج از یک ماه گذشته انجام شده است .

این مسوول با بیان اینکه جایگاه های ذبح دام زنده در مناطق مختلف کرج یک روز قبل از عید سعید قربان دایر می شود، اظهار کرد: برای هر یک از مناطق شهری کرج یک جایگاه عرضه دام زنده تعیین شده و در این جایگاه ها تا ساعات پایانی عید سعید قربان به شهروندان خدمات لازم ارائه می شود.

وی گفت: قیمت و سلامت دام برای ما اهمیت دارد و به همین خاطر با دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و سایر ارگان های استان هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.
عزیزی تاکید کرد : در جایگاه های عرضه دام زنده تمام اصول بهداشتی رعایت شده و سلامت تمام دام‌ها توسط دامپزشک و نماینده بهداشت مستقر در محل بررسی می‌شود تا احتمال شیوع بیماری مشترک بین دام و انسان به حداقل برسد.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج افزود: انتظار می رود شهروندان از محل های مجاز، دام خرید کنند ضمن آنکه این جایگاه ها از طرف شهرداری کرج به صورت رایگان در اختیار عرضه کنندگان دام زنده برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در عید سعید قربان قرار گرفته است.

وی به نشانی این جایگاه ها اشاره کرد و گفت: جایگاه شماره یک در منطقه یک شهرداری کرج واقع در خیابان پاسداران شرقی بین ندا و پامچال ،‌ منطقه ۲ جاده ملارد ورودی شهرک یاس جنب کارخانه آسفالت ، منطقه سه بلوار امیر کبیر نرسیده به فروشگاه رفاه،‌منطقه چهار بلوار ارم بین خیابان های ۲۲۲و ۲۲۳،‌منطقه پنج بلوار سرداران غربی ،‌منطقه ۶ خیابان شهید بهشتی نبش ۴۵ متری گلشهر،‌ منطقه هفت شهرداری کرج تقاطع اشتراکی جنوبی و خیابان بیهقی ، منطقه هشت ،‌شهرداری کرج ،‌ بلوار جمهوری خیابان تالار لوتوس، منطقه ۹ ،‌زیر گذر آیت الله رفسنجانی به سمت میدان والفجرو منطقه ۱۰ شهرداری کرج در بلوار شورا قبل از پل جانبازان جانمایی شده است.

وی با تاکید بر مدیریت خرید دام توسط شهروندان گفت: مردم از مکان های متفرقه خرید نکنند چرا احتمال بیماری این نوع دام ها وجود دارد ضمن آنکه مکان های متفرقه از نظر بهداشتی مانند نبود کارشناس دامپزشکی و مذهبی با مشکلاتی مواجه است.

عزیزی اظهار کرد: دام های عرضه شده در مکان های قانونی از نظر سلامتی و بهداشتی مطمئن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار