مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت: اسامی پرطرفدار در سطح این استان برای دختران به ترتیب فاطمه، رستا و زهرا و برای پسران امیرعلی، آریا و آیهان است.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 27 June 2023

تابناک فارس به نقل از برنا:  سید عباس هاشمی روز سه شنبه افزود: براساس بررسی های صورت گرفته در سطح استان فارس بیشترین اسامی و ۱۰ اسم پرتکرار برای تازه متولدین پسر به ترتیب امیرعلی، آریا، آیهان، محمد، علی ،آراد ، حسین، امیرحسین، ماهان و کیان است.

وی ادامه داد: اسامی پرتکرار برای تازه متولدین دختر در استان فارس نیز به ترتیب فاطمه، رستا، زهرا، دلوین، نیلا، آوا، آیلین، آوینا، سلین و هانا است.

فاطمه و امیرعلی پرتکرارترین اسامی دختران و پسران در استان فارس

وی با بیان اینکه این اسامی پرتکرار مربوط به محدوده زمانی ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون است،گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۸ هزار و ۹۱۹ مورد ولادت در سطح استان فارس ثبت شده است.

هاشمی اعلام کرد: در سه ماهه فصل بهار سال جاری ۶ هزار و ۸۷۰ ولادت نوزاد پسر و ۶ هزار و ۳۶۷ ولادت دختر در فارس ثبت شده که در مجموع ۱۳ هزار و ۲۳۷ ولادت طی این مدت در سطح این استان ثبت شده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۶ هزار و ۶۱۸ مورد فوت در سطح این استان ثبت شده که سه هزار و ۸۲۷ مورد مرد و ۲ هزار و ۷۹۱ مورد نیز زن بوده است.

 

برچسب ها: اسامی ، دختران ، پسران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار