مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز نقل و انتقالات فرهنگیان و اشاره به وضعیت نیروی انسانی، گفت: با حمایت نمایندگان مجلس درخواست داریم که با توجه به شرایط، برای استان خوزستان و استان‌های گرمسیر دیگر از جمله بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، حتما در فیش حقوقی معلمان نسبت به بقیه استان‌ها تفاوتی قائل شوند.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 28 June 2023

مسعود حمیدی‌نژاد با اشاره به آغاز نقل و انتقالات فرهنگیان، اظهار کرد: در خصوص جابه‌جایی همکاران باید گفت که متاسفانه از چند سال گذشته جمع زیادی از معلمان، تقاضای خروج از استان خوزستان را دارند که به دلیل مسائل و مشکلاتی است که سال‌های سال در خوزستان وجود داشته است. البته تراکم درخواست جابه‌جایی در سطح استان خوزستان یکسان نیست و در برخی مناطق کمتر و در برخی دیگر بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما هر ساله تقاضای زیادی برای نقل و انتقال داریم که قطعا نمی‌توان با همه موافقت کرد اما گاهی بحث نقل و انتقال معلمان به دلیل مشکلاتی است که در استان دارند.

حمیدی‌نژاد با بیان اینکه برای تائید جابه‌جایی فرهنگیان، شرط اول موافقت شهرستان محل خدمت با توجه به شرایط است، عنوان کرد: گاهی می‌توان به همکاران برای جابه‌جایی دو طرفه و همسان کمک کرد؛ به این منظور نرم‌افزار "جابه‌جا ایران" توسط آموزش و پرورش استان خوزستان طراحی شده است و فرهنگیان خوزستانی که قصد جابه‌جایی دارند می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: این سامانه ذیل فرآیند نقل و انتقالات است بنابراین فرهنگیان می‌توانند علاوه بر ثبت نام در سامانه رسمی نقل و انتقالات به نشانی my.medu.ir ، برای شناسایی و ارتباط با افراد همسان در سامانه استان خوزستان به نشانی web.khzedu.ir:۸۰۹۰/jabejairan مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: معلمانی که استخدام می‌شوند معمولا تعهد دو برابر دوران تحصیل به محلی که در آن استخدام می‌شوند، دارند اما به دلیل کمبود نیرو، ناچاریم با حداقل تغییرات و جابه‌جایی‌ها موافقت کنیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار