مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: در رزمایش موتسارت و همدلی، ۲۷۷ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی؛ یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جارو برقی با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اهدا می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 03 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی اظهار داشت: با عنایت حضرت حق و مولی امیرالمومنین و پشتیبانی خیرین، در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر، رزمایش مواسات و همدلی به همراه جشن وصال زوج های جوان بمنظور ترویج ازدواج آسان،با عنایت با برکت نماینده معظم ولی فقیه در استان آیت الله محمدباقر محمدی لائینی و سپاه استان برگزار می گردد.

 

همزمان با دهه امامت و ولایت برگزاری رزمایش مواسات و همدلی ، اهدا ۲۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی
 

وی افزود: در این رزمایش ۲۷۷ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی؛ یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جارو برقی با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اهدا می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران بیان داشت: همچنین ۱۳۰۰ قلم کالای اساسی خانگی با هزینه بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۲۰۰۰ سبد کالا هر سبد به ارزش دو میلیون تومان و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم، ویژه مددجویان امداد در سطح شهرستان‌ها با هم افزایی سپاه کربلای استان توزیع خواهد شد.

معافی با بیان اینکه این مراسم در ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری برگزار خواهد شد گفت: اهدا جهیزیه در استان به روز و در کوتاهترین زمان تحویل نوعروسان می‌گردد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون ۵۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار