فرمانده انتظامی فارس در خصوص ماجرای گروگانگیری سیزدهم تیر در شهر جدید صدرا، گفت: گروگان‌ها آزاد شدند و گروگانگیر نیز کشته شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 05 July 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام بخش حبیبی گفت:  شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهر صدرای شهرستان شیراز مراجعه کرده و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج نفر از کارکنان داروخانه و شهروندان حاضر در این مکان می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل ۱۱۰ و کلانتری شهر صدرا به محل اعزام شدند.

سردار حبیبی گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل، فرد گروگانگیر اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و علی رغم هشدارهای پلیس از تسلیم شدن خودداری می‌کند و ضمن تهدید جانی گروگان‌ها، به درگیری با ماموران ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در نهایت با تلاش ماموران انتظامی همه گروگان‌ها، صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز کشته می‌شود.

سردار حبیبی با بیان اینکه فرد گروگانگیر به هلاکت رسیده به هویت « ب- ج» حدوداً ۳۵ ساله و سابقه دار بود، گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند، قطعاً با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 



برچسب ها: گروگانگیری ، صدرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار