پس از جنجال‌های پیش آمده بر سر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، از روز گذشته تاکنون بسیاری از پیشکسوتان و نزدیکان پرسپولیسی بیرانوند در تلاش هستند تا این دروازه‌بان را از تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان منصرف کنند.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 05 July 2023
یکی از شاخص‌ترین این افراد، وحید امیری هافبک بااخلاق پرسپولیس است که از روز گذشته تاکنون چندین بار تلاش کرده است تا بیرانوند را منصرف کند و حتی بارها با این بازیکن صحبت کرده است.

امیری حتی روز گذشته با انتشار یک متن در اینستاگرام نوشت:‌ «ما لُرها سرمان می‌رود، اما پای عهدمان می‌مانیم. علیرضا هر چقدر دلخور هم باشد محبت هواداران پرسپولیس را فراموش نخواهد کرد. علیرضا جایی نمی‌رود که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس بشکند».

 

در همین راستا حتی شب گذشته حسین شهریاری و حسین خبیری دو تن از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز با حضور در منزل بیرانوند با او درباره مشکلاتش به گفت‌و‌گو پرداختند.

 

بیرانوند که به شدت از بدقولی مدیران باشگاه و درویش گلایه‌مند است، در این جلسه پیشنهاد داده باشگاه پرسپولیس ابتدا تمام مطالبات او را پرداخت کند و سپس این بازیکن حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادی استقلال دوباره با سرخپوشان قرارداد ببندد، پیشنهادی که ظاهراً رضا درویش چندان موافق عملی شدن آن نیست و مدیرعامل پرسپولیس معتقد است نباید اختلاف قرارداد بیرانوند با سایر بازیکنان خیلی زیاد شود و در صورت بروز این اتفاق اتحاد موجود در تیم از بین خواهد رفت.

به هر حال باید دید نتیجه جلسه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با بیرانوند چه خواهد بود و آیا باشگاه پرسپولیس در نهایت راضی به افزایش رقم قرارداد بیرانوند خواهد شد و از طرف دیگر این دروازه‌بان هم راضی به بازگشت به جمع سرخپوشان می‌شود یا خیر.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار