کد خبر: ۱۱۱۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 05 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران در شهرستان عباس آباد، در گفت و گویی اظهار داشت:

ناامن کردن استان برای قانون شکنان و ایجاد امینت برای قانون مداران امری قطعی است و هرگز اجازه نخواهیم داد، اراذل و اوباش در این استان عرض اندام کنند و مطابق قانون با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، "سید محمود حسینی پور " در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان مازندران در شهرستان عباس آباد با اشاره به توان ارتقای امنیت اجتماعی در استان، اظهار کرد:

از آغاز اجرای طرح امنیت محله محور فرماندهی انتظامی استان، توقیفات مهمی در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و مسافران ایجاد شده است.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت با توجه به مباحث توسعه محوری که دولت آغاز کرده جایگاه ویژه‌ای دارد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ماموریت دارند، آرامش و امنیت را متناسب با استانی که مقصد گردشگری است، ایجاد کنند تا گردشگران بتوانند از مواهب طبیعی استان با آرامش بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه متاسفانه عده معدودی هستند که ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کنند، افزود: مردم هرگز به هنجارشکنان و کسانی که می‌خواهند ارزش‌های اسلامی را زیرپا بگذارند اجازه جولان نمی دهند.

استاندار مازندران ضمن تاکید بر ضرورت رعایت امنیت اجتماعی در همه عرصه‌ها از جمله در سواحل گفت: اگر مردم به مسئولان تذکر بدهند، مسئولان هم جدی‌تر خواهند شد و اجازه نخواهند داد، هنجارشکنان در محلات و شهرها هنجارشکنی کنند.

جلب رضایت‌مندی عمومی با اجرای طرح امنیت محله محور

فرمانده انتظامی استان مازندران از رضایت مندی بالای مردمی در اجرای طرح امنیت محله محور در سطح استان خبر داد .

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در حاشیه اجرای سومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان "عباس آباد"، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف پاکسازی مناطق آلوده، برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی و به منظور پاسخ به مطالبات مردمی در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار