مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: با توجه به اعتماد بین امداد و شبکه های خیر و احسان مردمی، هیچ محدودیتی در اهدا جهیزیه با هر عددی نداریم و منتظر کارت دعوت عروسی مددجویان هستیم تا به دست ما برسد و در کمترین زمان جهیزیه تحویل این عزیزان گردد.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 05 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، در ایام امامت و ولایت و در آستانه ایام غدیر خم، رزمایش مواسات و همدلی، اهدا ۲۷۷ سری جهیزیه، ۱۳۰۰ سری لوازم خانگی، ۱۵٠ هزار پرس غذای گرم و ۲۰۰۰ سبد معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان ساری برگزار شد.

 

منتظر کارت دعوت، ازدواج مددجویان هستیم  

در این مراسم مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با تبریک این ایام اظهار داشت: با توجه به اعتماد بین امداد و شبکه های خیر و احسان مردمی، هیچ محدودیتی در اهدا جهیزیه با هر عددی نداریم و منتظر کارت دعوت عروسی مددجویان هستیم تا به دست ما برسد و در کمترین زمان جهیزیه تحویل این عزیزان گردد.

میثم معافی افزود: با اهدا ۲۷۷ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی زندگی در این ایام و تقویت خانواده و جوانی جمعیت، تجلیل عملیاتی از غدیر انجام شد تا با ازدواج و شکل گیری خانواده نسل شیعه امیرالمومنین زیاد گردد.

وی با تشکر از همراهی سپاه و بسیج، گروه های جهادی، خیران و امدادگران و دولت مردمی و انقلابی... بیان داشت: این رزمایش و حماسه کمک های مومنانه که تبدیل به یک جنبش اجتماعی بزرگ شده است ان شاالله با استمرار این همدلی زمینه ظهور امام عصر (عج الله) را فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه خانه می‌سازیم تا خانواده ساخته شود گفت: در حوزه مسکن محرومین امسال با مشارکت سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و حمایت و برنامه‌های دولت انقلابی، محرومین و مددجویان فاقد مسکن در روستاها نخواهیم داشت و برای آنان خانه می سازیم.

معافی خاطر نشان کرد: در روز میلاد رسول مهربانی ها در ۱۷ ربیع الاول نیز رزمایش جهیزیه خواهیم داشت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار