نشستی صمیمی استاندار کردستان با فعالان اقتصادی استان
استاندار کردستان در نشستی صمیمی با فعالان اقتصادی استان با بیان دو پیشنهاد موثر آنان را برای مشارکت فعالانه تر در پیشرفت و توسعه استان فراخواند.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 07 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه اقتصادی گفت:

ایجاد بنیاد توسعه و پیشرفت استان با مشارکت فعالان بخش خصوصی و همه کردهای ساکن در دیگر نقاط کشور و جهان می‌تواند به پیشران رشد اقتصادی استان تبدیل شود.

تاسیس شرکت توسعه سرمایه گذاری استان دومین  راهکاراست تا با تجمیع سرمایه‌های کوچک بتوان کارهای بزرگ را به سرانجام رساند.
 
هرکس با هر نیّت و عنوانی باعث از دست رفتن فرصت‌ها شود به مردم کردستان خیانت کرده است و مخاطب آن تنها یک شخص خاص نیست.

ما باید تا جایی‌که به خودمان مربوط است  فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و  تعامل دولت و بخش خصوصی جزو فرصت هایی است که باید از آن به نحو مطلوب بهره برد.

بسیاری از فرصت‌های اعتلا و پیشرفت استان در گذشته قربانی رقابت‌های سیاسی شده که این امر نیز به سهم خود  ذهنیت‌های منفی در  مردم ایجاد کرده است.

در دوره خدمتگزاری  خود اعتقاد دارم که باید بخش خصوصی و دیگر دلسوزان استان حضور پر رنگ و موثر فارغ از هر نوع دسته بندی سیاسی داشته باشند و همه نیروها در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

یکی از  راه‌های معدود بر ای توسعه اقتصادی سرمایه گداری و جذب سرمایه‌گذاران قابل و توانمند است.

یک به یک صندوق های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده اند که در ۱۰ شهرستان‌ استان  یک سرمایه گذاری بزرگ انجام دهند، که این مهم در حال انجام است.

سال گذشته کردستان در قانون بودجه در ردیف ۲۴ کشور قرار داشت، اما امسال به رتبه ۱۴ رسیده و توانسته‌ایم سهم بیشتری از بودجه را به خود اختصاص دهیم.

با حضور فعالان بخش خصوصی استان و همراهی و عنایت دولت اگر نتوانیم گره‌های استان را یکی پس از دیگری باز کنیم باید گفت که مشکل از خود ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار