مدیرکل کمیته امداد مازندران به مناسبت عید سعید غدیر گفت:
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در روز عید غدیر با حضور در برنامه "همای رحمت" که از سیمای تبرستان پخش گردید گفت: مردم ما ثابت کردند که "فدایی مولا علی (ع) هستند نه فقط "فالوئر" امیرالمومنین.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 07 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در روز عید غدیر با حضور در برنامه "همای رحمت" که از سیمای تبرستان پخش گردید اظهار داشت: مردم ما ثابت کردند که "فدایی مولا علی (ع) هستند نه فقط "فالوئر" امیرالمومنین.

 

مردم ما ثابت کردند که فدایی مولا علی(ع) هستند، نه فالوئر امیرالمومنین  

وی افزود: کمیته امداد در هفته ولایت و امامت و در روز و شب غدیر با مشارکت گروههای جهادی و ۳۵۰ مرکز نیکوکاری حدود ۱۰۰ آشپزخانه در استان فعال بودند و ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان داشت: در ایام غدیر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در رزمایش مواسات و همدلی، ۲۷۷ سری جهیزیه، ۱۳۰۰ قلم لوازم اساسی زندگی ، ۲۰۰۰ سبد کالا تقدیم نیازمندان شده است.

معافی با اشاره به اهمیت تاثیر رسانه در پویش های مردمی بیان داشت: پویش های به عشق علی(ع)، پویش نذر قربانی و اطعام علوی در ایام غدیر امسال در مازندران حدود صد در صد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار