در بازدید اعضای هیئت مدیره توسعه نیشکر از طرح‌های صنعت نیشکر مطرح شد؛
اعضای هیات مدیره در جریان آخرین دستاوردهای این صنعت در طرح دانش‌بنیان آبیاری قطره‌ای زیرسطحی، احداث کارخانه کاغذ و صنایع پایین دستی کارخانه خمیرمایه و الکل رازی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 08 July 2023

اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای و دانش‌بنیان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن اعلام حمایت تمام قد از این صنعت، بر ضرورت رفع هرگونه موانع در تولید محصولات جانبی و راه‌اندازی صنایع پایین دستی تاکید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید که امروز چهارشنبه (14تیرماه) انجام شد، اعضای هیات مدیره در جریان آخرین دستاوردهای این صنعت در طرح دانش‌بنیان آبیاری قطره‌ای زیرسطحی، احداث کارخانه کاغذ و صنایع پایین دستی کارخانه خمیرمایه و الکل رازی قرار گرفتند.

نگاه حمایتی سهامداران عاملی برای رونق صنعت نیشکر

در حاشیه این بازدید، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حمایت و پشتیبانی سهامداران را عاملی مهم در راستای خودکفایی کشور دانست و گفت، در سال مزیّن به رشد تولید، این نگاه حمایتی از صنعت نیشکر، اشتغال و تولید را در منطقه رونق می‌دهد و خوزستان را در مسیر تحوّل و شکوفایی اقتصادی قرار خواهد داد.

دکتر عبدعلی ناصری در ادامه، ضمن تشریح دستاوردهای صنعت نیشکر در تولید متنوّع محصولات نیشکری، بیان کرد، در سایه برنامه‌ریزی و تلاش جهادی پرسنل، صنعت توسعه نیشکر به عنوان صنعتی بالنده و پویا به موفقیت‌های زیادی دست یافته است.

بر اساس این گزارش، در این بازدید، دکتر حامد عین افشار، دکتر مقداد محمودی و دکتر احمد گودرزی از اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت کارخانه کاغذ و دستاوردهای دانش‌بنیان صنعت نیشکر قرار گرفتند. 

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیش از ۴۰ درصد نیاز کشور به شکر را تامین می‌کند و در عین حال، قطب تولید الکل طبی، خمیرمایه و شکرهای دارویی و طعم‌دار کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار