کد خبر: ۱۱۱۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 15 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از سامانه استانداری مازندران ، سید محمود حسینی پورنوری امروز در حاشیه بازدید از طرح پیاده راه سازی تنکابن در گفت و گو با خبرنگاران افزود:

فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی استان از گلوگاه تا رامسر باید طرح پیاده راه سازی ساحلی را اجرا کنند.

وی اظهارداشت: اتصال شهرستان های ساحلی با اجرای طرح پیاده راه سازی ساحلی در این استان به طور قطع مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از اجرای طرح پیاده راه سازی ساحلی تنکابن، خاطرنشان کرد : نمونه این طرح تنکابن می تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر شهرستان های ساحلی این استان قرار گیرد.

استان مازندران ۱۵ شهرستان ساحلی دارد.

استاندار مازندران با تاکید بر این که سواحل را باید خانواده محور کرد، افزود:

این پیاده راه سازی در واقع می تواند محل اجتماع خانواده ها باشد تا بیایند با امنیت کامل از مواهب دریا بهره مند بشوند.

حسینی پورنوری توجه بخش خدمات رسانی اعم توقفگاه خودرو گرفته تا خدمات بهداشتی و رفاهی در این طرح را ضروری دانست و گفت : با انجام این خدمات ، اشتغالزایی زیادی در نوار ساحلی مازندران ایجاد خواهد شد.

به گفته وی با انجام کامل این طرح در واقع دیگر تعرضی به ساحل استان توسط اشخاص یا نهادهای اجرایی نخواهد شد.

وی بیان کرد: این کار با همکاری منابع طبیعی انجام می شود، کاری پایداری بوده که بدون هزینه حریم دریا رعایت حفظ و رعایت می شود تا همه مردم بتوانند از این بستر استفاده کنند.

مقام عالی دولت در استان مازندران یادآور شد: هرچه بتوانیم در سواحل رضایت شهروندان و گردشگران را فراهم کنیم آنگاه باید به خودمان نمره بدهیم در غیر این صورت علمکردمان نمره منفی است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار