کد خبر: ۱۱۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 16 July 2023

اختصاصی هما خوزستان

معصومه پرویزی بابادی

هدایت تحصیلی دانش آموزان با هدف انتخاب رشته ای متناسب با استعداد، علایق و توانایی های دانش آموزان، است.برخی از دانش آموزان به دلیل عدم آشنایی با اهداف و تاثیر اولویت بندی آزمون هدایت تحصیلی نهم آنلاین، دقت کافی را برای این آزمون ها نداشته اند و به این مسئله توجه کافی ندارند.

تشویق دانش آموزان جهت داشتم انتخاب درست برای آینده تحصیلی و شغلی آنها از موضوعات حائز اهمیت است که همواره بدان توجه می شود. دقت خانواده ها به این موضوع در داشتن آینده ای بهتر تاثیر گذار است.

ثبت نام اولویت بندی آزمون ها و شرکت در آن ها، یکی از مهمترین مراحل دانش آموزان در پایه نهم می باشد زیرا تاثیر مستقیمی بر آینده تحصیلی و شغلی آن ها خواهد داشت.


دانش آموزان و اولیا می بایست توجه داشته باشند که هدایت تحصیلی نهم یکی از مهمترین انتخاب ها در پایه تحصیلی نهم می باشد که اطلاع از جزئیات آن و شناخت رشته های مختلف، لازمه تصمیم گیری می باشد.

تعیین رشته متناسب با استعداد و علاقه دانش آموز آینده شغلی او را در زندگی فردی و اجتماعی تحت تاثیر قرار می‌دهد و برگه‌های هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد، دانش آموزان پایه نهم پس از دریافت فرم هدایت تحصیلی و انتخاب رشته می‌توانند در پایه دهم ثبت‌نام کنند.

صدور فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم از هفته آخر تیرماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار