وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر افزایش همکاری های دو کشور همسایه ایران و جمهوری آذربایجان گفت: اجرای پروژه های نیمه تمام مانده بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان بسیار مهم است و هر دو کشور از آن بهره‌مند خواهند شد
کد خبر: ۱۱۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 17 July 2023

تابناک گیلا ن وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر افزایش همکاری های دو کشور همسایه ایران و جمهوری آذربایجان گفت: اجرای پروژه های نیمه تمام مانده بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان بسیار مهم است و هر دو کشور از آن بهره‌مند خواهند شد به گزارش تابناک گیلان.

مهرداد بذرپاش امروز در نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در آستارا، با بیان این‌که اجرای پروژه‌های نیمه تمام مانده بین دو کشور بسیار مهم است و هر دو کشور از مزایای اقتصادی آن بهره‌مند خواهند شد، اظهار کرد: مواضع بسیار خوب رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان در وین بسیار مثبت بود.

وی تصریح کرد: دیدار اخیر وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور آذربایجان نقطه روشنی برای توسعه روابط و سرآغاز روابط جدید بین دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توافقات بین المللی خوب جمهوری اسلامی ایران به ویژه با کشور روسیه، خاطرنشان کرد: پروژه هایی در دستور کار است و طرح هایی نیز امروز در این نشست در دستور کار قرار می گیرد که از پروژه های راهبردی و مهم برای دو کشور به شمار می روند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار