شهردار چاف و چمخاله خبر داد
شهردار چاف و چمخاله با اشاره به وجود ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی در این شهر گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه، جاده سلامت را در کنار ساحل چاف و چمخاله احداث خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 18 July 2023

حسین ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر برگزاری جشنواره ها و برنامه های شاد و مفرح در سواحل با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و مسافران و گردشگران، اظهار کرد: شهرداری چاف و چمخاله با همکاری شورای شهر و فرمانداری لنگرود از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵ جشنواره را به صورت مشارکتی با نهادها و ادارات در ساحل برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر از این جشنواره ها استقبال کردند، افزود: حضور مردم در این جشنواره ها با شور و نشاط همراه است؛ البته در آستانه ماه محرم هستیم و لذا اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار بوده که یکی از آنها همایش پیاده روی است.

شهردار چاف و چمخاله، همچنین از راه اندازی ۴۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در ساحل چاف و چمخاله در شهریورماه خبر داد و اضافه کرد: فروش محصولات صنایع دستی نقش مهمی در اقتصاد خانوارهای منطقه دارد و لذا علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری چاف و چمخاله، عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی نیز دنبال می شود.

وی با اشاره به همکاری رئیس کل دادگستری و دادستان استان گیلان در طرح های گردشگری ساحل چاف و چمخاله، گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه، جاده سلامت را در کنار ساحل چاف و چمخاله احداث خواهیم کرد.

ابراهیمی چاف و چمخاله عنوان کرد: این منطقه مستعد گردشگری بوده، زیرا در کنار دریا از موهبت رودخانه نیز برخورداریم و لذا ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی و اقامتگاهی در کنار پارکینگ و پیست دوچرخه سواری و... را در دستور کار داریم تا موجب افزایش ماندگاری گردشگران شود.

شهردار چاف و چمخاله خواستار حضور سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه شد و خاطرنشان کرد: ظرفیت سرمایه گذاری در چاف و چمخاله بالاست، اما در بخش های اداری با موانعی مواجه هستیم که نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار