معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم:
تابناک هرمزگان_معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد قشم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سیاست ما تکمیل پروژه های بر زمین مانده یا تعریض جاده های موجود است نه تعریف پروژه های جدید.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 19 July 2023

سیاست ما تکمیل پروژه های بر زمین مانده یا تعریض جاده های موجود است نه تعریف پروژه های جدید

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم؛ سیدمحمد قدسی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بهتر است از ظرفیت جاده های موجود استفاده کنیم زیرا که با تعریض این جاده ها ضمن هزینه کرد کمتر، مردم نیز بیشتر از این جاده ها استفاده می کنند و نیز کسب و کارهای شکل گرفته در جوار این جاده ها هم کم رونق نشده و از بین نخواهد رفت.

مهندس قدسی ادامه داد: احداث جاده جدیدی که از رمکان به درگهان تعریف شده بود موجب از بین رفتن بیزینس ها و کسب و کارهای جاده حاضر می شود لذا سیاست ما تعریض و توسعه جاده ای سابق منطبق با طرح جامع است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد خاطر نشان کرد: پروژه بلوار هنگام به مقصد سوزا یک پروژه پر هزینه بود لذا ما با تعریض جاده ساحلی جنوبی سابق با هزینه ای کمتر از پروژه بلوار هنگام به سوزا، این مسیر دسترسی را تا فرودگاه بین المللی قشم تعریض خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از محاسن تعریض جاده ساحلی جنوبی سابق نیز این است که این خود به مسأله تعرض به سواحل در این محدوده کمک شایانی خواهد کرد.

قدسی تصریح کرد:امیدوارم امسال عمليات تعریض جاده ساحلی جنوبی پیشرفت خوبی داشته باشد و دست کم ۱۲ الی ۱۳ کیلومتر از جاده ساحلی جنوبی را تا پایان امسال آسفالت کنیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار