کد خبر: ۱۱۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸ 20 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده با رویکرد محله محور در مناطق حاشیه نشین به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت، یک طرح ۲۴ ساعته تحت عنوان طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده را با رویکرد محله محور در مناطق حاشیه نشین در سطح استان اجرا کردند.

وی در ادامه گفت: در این طرح که با حداکثر توان انسانی و بهره‌مندی از امکانات کوپ ها اجرا شد ۴۲ معتاد متجاهر، ۲۶ خرده فروش مواد مخدر، ۵۸ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف ۵۳ فقره سرقت افزود: ۱۹۷ نفر محکومین متواری و تحت تعقیب نیز توسط کوپ های استان دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر تداوم اجرای اینگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: به منظور تداوم امنیت پایدار و رضایتمندی مردم پلیس با تمام توان آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی در سطح جامعه است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار