با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه جدید سی‌سخت معارفه شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 21 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراد علی پیوند در مراسم معارفه امام جمعه شهر سی‌سخت با تسلیت ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان به لزوم انجام کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از الزامات کار فرهنگی این است که توجه کنیم که دشمن بر روی چه مواردی کار می‌کند و مانور می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه اصحاب فرهنگ می‌دانند که دشمن کار شبکه‌ای علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و راهی جزء انجام کار جبهه‌ای برای مقابله با این بستر وجود ندارد.

وی ادامه داد: به همکاران اداری توصیه می‌کنم که خود را سرباز جبهه انقلابی بدانند و نواقص را با امام جمعه مطرح کنند و همراهی و همکاری داشته باشند و نگاه پدرانه به امام جمعه داشته باشند.

وی بیان کرد: هر جایی که نیاز است استانداری در کنار ائمه جمعه خواهد بود و همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

پیوند خطاب به امام جمعه جدید شهر سی‌سخت گفت: شهرستان دنا ویژگی منحصر به فردی دارد و این شهرستان یک شهر فرهنگی است و مردمانی دلبسته به اسلام دارد.

پیوند بیان کرد: امید است که امام جمعه سی‌سخت بیش از گذشته در جهت اعتلای شعائر دینی و حفظ فضای فرهنگی تلاش کند.

وی بیان کرد: گاهی مشکل مردم با ترییون و تذکر رفع نمی‌شود و می‌طلبد امام جمعه در غم و شادی کنار مردم باشد و دیدار چهره به چهره با مردم داشته باشند.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد تقدیر و حجت الاسلام سید مصطفی واهبی‌زاده به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار