معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان تشییع شهدای فراجا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 21 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی در مراسم هماهنگی تشییع شهدای فراجا با تسلیت ایام محرم گفت: بار دیگر عطر و بوی شهادت در استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد پیچید و روز گذشته دو نفر از نیرو‌های خدوم انتظامی را در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد از دست دادیم که به خانواده‌های آن‌ها تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جهت برگزاری مراسم در خور شان شهدای والامقام مدافع امنیت برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع "شهیدان خوب" از شهدای حادثه تروریستی سال گذشته حرم شاهچراغ از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهدای فراجا دعوت کرد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: مراسم تشییع شهید درخشان‌زاده و شهید امینی‌فر فردا شنبه ۳۱ تیر ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از میدان هفت تیر به طرف خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی، میدان امام حسین (ع)، گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

پیام تسلیت استاندار

در پی شهادت دو تن از پرسنل فراجا در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد. 

در پیام سید علی احمدزاده آمده است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین
" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "
بار دیگر فرزندان غیور این استان شهیدپرور برای حفظ امنیت و آرامش مردم کشور در خون خود غلطیدند و عطر و بوی شهادت استان را فرا گرفت. شهادت شهیدان علی امینی مهر و سیروس درخشان فر مامورین شجاع فراجا استان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر، موجب تأثر و تألم همگان گردید.
اینجانب شهادت این شهیدان راه خدا در ایجاد امنیت کشور را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرج)، مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، مردم غیور و ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان و کارکنان شجاع فراجا و خانواده‌های معظم این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی احمدزاده
استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار