اداره هواشناسی استان پیش بینی کرد که آسمان مازندران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود و دمای هوا نیز روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت بگونه ای که دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، با چند درجه کاهش در روز سه شنبه بین ۳۰ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صقر در نوسان خواهد بود
کد خبر: ۱۱۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 23 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران و همچنین متوسط دمای استان تا هفته آینده را پیش بینی کرد. 

آخرین وضعیت جوی و متوسطه دمای مازندران تا هفته آینده+جداول  

بر اساس این گزارش،  طبق جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی با گرم تر شدن هوا طی امروز و فردا، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۴ تا ۳۵، در مناطق غربی بین ۳۱ تا ۳۴ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۲۷ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرد که آسمان مازندران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود و دمای هوا نیز روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت بگونه ای که دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، با چند درجه کاهش در روز سه شنبه بین ۳۰ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صقر در نوسان خواهد بود. 

آخرین وضعیت جوی و متوسطه دمای مازندران تا هفته آینده+جداول  

میانگین دمای هوا در مناطق غرب مازندران نیز از ۳۱ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر درروز دوشنبه با چند درجه کاهش در روز سه شنبه به ۲۶ تا ۲۷ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۲۷ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز دوشنبه، با چند درجه کاهش در روز سه شنبه بین ۲۳ تا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود


نسبی دما، گاهی افزایش ابر با رگبار پراکنده باران، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی کرده است.

شرایط جوی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه تاسوعا و عاشورای حسینی نیز صاف تا نیمه ابری و با افزایش تدریجی دما همراه خواهد بود.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که آمل، ساری و گلوگاه با ثبت دمای حدود ۳۵ و آلاشت با ۲۵.۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییری نخواهد داشت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار