کد خبر: ۱۱۱۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 24 July 2023

بسم الله الرحمن الرحیم.

«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»

 بی‌تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‌ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود. (سوره حجر، آیه ۹)
"مطالعه‌ی این روند شرارت که در این سال‌ها با عملیات جنایت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی‌گذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است"
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

رفتار دین ستیزانه و گستاخانه ی سوزاندن قرآن کریم، علاوه ی بر اینکه چهره ی واقعی صهیونیزم‌جهانی و دول غربی که مدعی گفت و گوی ادیان و تکریم انسان ها هستند را آشکار کرد، جان مسلمانان عالم را به آتش كشيد و نقطه تاريك دگری در پرونده ی شرم آور جهان غرب ثبت و ضبط کرد.
 درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام ، طبق آمارهایشان،یکی از پرفروش ترين نسخه مكتوب كشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان،  با آتش بغض كينه، به حقیقت الهی، وحشيانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. یقیناً اين جسارت بزرگ حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه درسال‌های اخير و درسايه حمايت‌های صهيونيزم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مكتب مقدس اسلامی ناب محمدی (ص)، پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

توهین به گنجینه بی بدیل و انسان‌ساز قرآن کریم در کشورهای مدعی توسعه یافتگی، احترام به حقوق بشر و پیروان ادیان نمی تواند لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب الهی در میان مردم جهان وارد کند. این‌گونه اقدامات غیرانسانی تنها چهره دروغین غرب و استانداردهای دوگانه آن را بیش از پیش در معرض نمایش قرار می‌دهد.
   اینجانب از طرف خود، اعضاء محترم هیات مدیره و سایرکارکنان خَدوم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم نموده، ومطالبه به حق ما از تمام نهادهای بین المللی این است که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد کرده  و از تکرار آن جلو گیری نمایند و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار