فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان خبر داد:
تابناک: فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اعلام كرد: از روز شنبه ۱۶ اسفندماه جاري، با موتورسواراني كه در نظم عمومي شهر اخلال ايجاد كرده و براي شهروندان مزاحمت ايجاد كنند، برخورد قانوني خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ ياردوستي از برخورد قاطع و قانوني پليس با موتورسيكلت سواران متخلف از امروز در كلانشهر اصفهان خبر داد و گفت:‌ اين طرح يكي از طرح‌هاي عملياتي پليس در پايان سال ۹۳ است.

وي حركت در جهت مخالف مسير مجاز، انجام حركات آكروباتيكي در خيابان‌ها مثل تك چرخ، انجام مانورهاي مختلف هنگام حركت در معابر و پارك ها و ورود به بزرگراه‌ها را از تخلفات موتورسيكلت سواران برشمرد و تصريح كرد: پليس به شدت با متخلفان برخورد قانوني خواهد كرد.

رييس پليس مركز استان اصفهان با اشاره به انتقال موتورسيكلت هاي توقيفي و متخلف به پاركينگ‌ها، خاطرنشان كرد: برخورد ما با راكباني خواهد بود كه به جاي استفاده صحيح از اين وسيله نقليه با ايجاد آلودگي صوتي، حركات نمايشي، عدم استفاده از كلاه ايمني و نداشتن مدارك شناسايي در شهر تردد كرده و مرتكب تخلف مي‌شوند.

سرهنگ ياردوستي گفت: با موتورسواراني كه اعمال مجرمانه اي همچون كيف قاپي و سرقت انجام مي دهند برخورد قاطع خواهيم كرد و ضمن توقيف موتورسيكلت آنان، با متخلفان نيز به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان تصريح كرد:‌ اين طرح به صورت مستمر در مناطق مختلف سطح شهر اجرا و با متخلفان به ويژه موتورسيكلت سواراني كه از كلاه ايمني استفاده نكنند، برخورد جدي صورت خواهد گرفت.

وي به شهروندان توصيه كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي با تلفن ۱۱۰ در تمام شبانه روز آماده ارائه خدمات به هموطنان بوده و مردم مي‌توانند در جهت رفع خواسته‌هاي انتظامي و امنيتي خود با اين تلفن تماس بگيرند.

سرهنگ ياردوستي اظهار كرد: هرچه تعامل و مشاركت پليس و مردم هدفمند و بيشتر باشد به همان ميزان، ضريب احساس امنيت افزايش و تحرك و جولان مجرمان و قانون شكنان كاهش خواهد يافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار