شهردار جوانرود خبر داد؛
شهردار جوانرود گفت: شهرداری جوانرود سال گذشته رتبه دوم را در حوزه عملکردی بر اساس شاخص‌های استاندارد‌های کرمانشاه به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 25 July 2023

هوشیار امامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص عملکرد شهرداری جوانرود اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ شهرداری جوانرود توانسته در حوزه انجام خدمات و پروژه‌های عمرانی در بافت ناکارآمد و فرسوده شهری با ۲۵ درصد رشد توسط شرکت باز آفرین شهری به عنوان یکی از شهرداری‌های برتر استان انتخاب شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ تحقق ۱۵۰ درصدی بودجه شورای اسلامی و افزایش سرانه بودجه شهرداری به بیش از یک میلیارد تومان در سال را شهرداری جوانرود در کارنامه خود دارد وی همچنین از آسفالت بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع معابر سطح شهر در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

شهردار جوانرود تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانرود یک شهر تجاری، توریستی و تفریحی است و بخشی از هویت جوانرود به دلیل وجود بازارچه مرزی است، هر ساله به خصوص در ایام نوروز پذیرای بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از هم وطنان از نقاط کشور به جوانرود هستیم.

این مسئول بیان کرد: یکی از مطالبات جدی شهروندان جوانرودی موضوع توسعه فضا سبز است که این اقدام با احداث بوستان جهان آرا به مساحت ۸ هزار متر مربع و همچنین احداث بوستان ایثار با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع احداث شد و پروژه پیاده راه از میدان فلسطین تا انتهای بلوار علامه کلاشی به عنوان طرح تفصیلی شهر در دست بررسی و شروع به کار است.

امامی گفت: معبر خاکی کنار گذر یا همان خیابان کلهر که ۲ تا از معابر اصلی شهر یعنی خیابان کردستان را به خیابان سنجابی انتقال می‌دهد فعلا در جهت رفع و اصلاح شیب موجود در آن هستیم و قراردادی با مشاور در همین حوزه منعقد شده است که به زودی از طریق واگذاری به پیمانکار، شیب محل برطرف شود و در انتها به آسفالت آن اقدام می‌کنیم که این معبر در جهت کاهش ترافیک شهری و روان سازی عبور و مرور شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

اصلاح هندسی ۲ عدد از میادین شهر در سال ۱۴۰۱ برای روان سازی ترافیک

وی عنوان کرد: مسیر خروجی هلانیه به این دلیل که مسیر پر تردد شهری است برای برطرف کردن ترافیک این قسمت شهر با احداث یک مسیر اتصال خیابان هلانیه به فاز ۳ که در برنامه عمرانی شهرداری است و علاوه بر آن با احداث کانال سنگی و ادامه کانال سنگی بلوار فلسطین به سمت جایگاه CNG در سال ۱۴۰۲ که جزء پروژ‌ه‌های مستمر شهرداری هست امیدوایم بتوانیم بخشی از ترافیک شهر را سامان دهیم.

امامی افزود: مسئله به‌سازی معابر و بتن ریزی مسکن مهر هلانیه و مولوی که در سال ۱۴۰۱ شهرداری با هزینه بیش از ۵ میلیارد تومن از محل اعتبارات مربوط به قیر واگذاری شده بود به شهرداری به‌سازی و نورپردازی شد و همچنین احداث معبر برای آرامگاه حاجی ابراهیم و کاشت بالغ بر ۴۰۰ درخت در همین مسیر انجام گرفته است.

شهردار جوانرود خاطرنشان کرد: قریب به ۷۰ نفر از کارمندان شهرداری در سال ۱۴۰۱ تبدیل وضعیت شده و بروز رسانی حقوق و مزایا و عیدی تمام پرسنل شاغل و بازنشسته شهرداری جوانرود در این سال پرداخت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار