امام جمعه شیراز گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران این دوره در شیراز برگزار شده و همه افتخارات ملی ما اینجا جمع هستند.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 31 July 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز با اشاره به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که در شهر شیراز برگزار شده و ضمن اشاره به افتخارات قهرمانان استان فارس اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران این دوره در شیراز برگزار شده و همه افتخارات ملی ما اینجا جمع هستند که چشممان به وجودشان روشن است.

او با اشاره به سه قهرمان ملی پوش شیراز و استان فارس که در تیم ملی حضور دارند ادامه داد: به خاطر ارادتی که به آقایان گرایی و دلخانی داشتم افتخار پیداکردم به خدمتشان بیایم و به آنها خسته نباشید بگویم.

دژکام ضمن آرزوی موفقیت و درخشش برای کشتی گیران افزود: همه ایرانیان و مردم استان فارس، برای موفقیت روزافزون این عزیزان دعا می‌کنند و امیدواریم با یاری خداوند در مسابقات جهانی باز هم مثل همیشه این عزیزان بدرخشند و عزت و عظمت ملی ما را تقویت کنند.

او در خصوص حمایت مدیران استان فارس از کشتی‌گیران و اعضای تیم ملی نیز توضیح داد و گفت: همه مجموعه مدیران استان به اینکه عزیزان کشتی گیر و اعضای تیم ملی در شیراز حضور داشته باشند خشنود هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: بنده هم وظیفه دعاگویی خودم را دارم و لازم به ذکر است که مجموعه اداره کل تربیت بدنی و هیئت کشتی فارس هم اقدامات خوبی انجام دادند، گرچه من همیشه عرض می‌کنم شیراز مشهور است به مهمان نوازی بنابراین کم نگذارید.

امام جمعه شیراز برای کشتی‌گیران آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم این جهت هم با همت عزیزان به خوبی تامین بشود و دوستان خشنود و با آمادگی کامل از نظر روحی و جسمی در حرم سوم اهل‌بیت بتوانند به میدان های بین المللی بروند.

او ضمن تمجید از انتخاب اسم اردوی ایمان و امید، برای اردو ی تیم ملی بیان کرد: از اینکه لطف کردند و یک اسم خوب برای اردوی خود گذاشتند که انگیزه می‌دهد و دلگرم می‌کند، خوشحال هستم و به همه عزیزان کشتی گیری که مهمان حرم سوم اهل بیت هستند، زیارت قبول می‌گویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار