رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: کارکنان شاغل سه شهرستان سیروان، چرداول و هلیلان نیز مشمول طرح فوق‌العاده مناطق جنگی شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام  ؛ امین دوست‌محمدی اظهار کرد: این مشمولیت به منظور بهره‌مندی کارکنان شاغل در شهرستان‌های سیروان، چرداول و هلیلان از مزایای ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه که هدف از آن افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، تامین رضایت شغلی و حفظ نگهداشت آنان است، پیگیری و اجرایی شد.

وی افزود: در این زمینه بر اساس مکاتبات سازمان برنامه و بودجه کشور با استان، گزارش میزان اعتبار لازم برای برقراری آن توسط معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برآورد و ارسال شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام یادآور شد: بر این اساس باتوجه به پیگیری های صورت گرفته اعتبار لازم توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در مرحله تامین است و به محض ابلاغ اجرایی می شود.

دوست محمدی ادامه داد: فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند به میزان ۲۵ درصد همراه با امتیاز حقوق ثابت (شامل حق شغل، حق شاغل و فوق العاده مدیریت) و برای سایر مشاغل تا ۲۰ درصد حقوق ثابت هر کدام از کارمندان واجد شرایط لحاظ می شود./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار