فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: اختلاف نظر در انحصار وراثت در شهرستان فسا موجب درگیری خانوادگی و قتل شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 01 August 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ محمدهاشم قسام دوشنبه در این خصوص اعلام کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در هفتم مردادماه سال جاری در روستای «دیندارلو» این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۲۸ ساله به علت ارث و میراث با شلیک سلاح شکاری برادر خود را به قتل رسانده و سریع از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی فسا عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مأموران با اقدام به موقع و هوشمندانه، مطلع شدند که قاتل به سمت شهرستان داراب از توابع استان فارس در حال حرکت است.

قسام ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی به داراب عزیمت و با همکاری کارکنان پلیس آن شهرستان موفق شدند قاتل را در حالی که با سواری پراید در حال حرکت بود، شناسایی و با اقدامات فنی وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف بر سر ارث و میراث عنوان کرد، گفت: پلیس با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

برچسب ها: فسا ، قتل ، ارث و میراث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار