انتخابات مجلس انتخاباتی مهم و حساس است
انتخابات امسال مثل همه انتخابات گذشته حساس بلکه به لحاظ برنامه ریزی های دشمن برای کاهش مشارکت مردم بسیار مهم تر و حائز اهمیت می باشد
کد خبر: ۱۱۱۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 04 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان از استارا : حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیان این که آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شوری اسلامی در شانزدهم مرداد است گفت: انتخابات امسال مثل همه انتخابات گذشته حساس بلکه به لحاظ برنامه ریزی های دشمن برای کاهش مشارکت مردم بسیار مهم تر و حائز اهمیت می باشد.
باقری ارومی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را از مهمترین محورهای این انتخابات عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات ضامن امنیت داخلی و قدرت منطقه و بین المللی ما خواهد بود که در سایه مشارکت گسترده مردم و حفظ سلامت آن توسط شورای نگهبان و رقابت نامزدها برای کرسی خدمت محقق خواهد شد.
امام جمعه آستارا رقابت مؤمنانه و اخلاقی را به همه نامزدها توصیه کرد و از آنان خواست به بیان توانمندی ها و ویژگی های خود بپردازند و قضاوت را به عهده مردم بگذارند. وی ضمن مذموم خواندن بداخلاقی های سیاسی مانند تخریب و توهین و تهمت آن را برای جامعه بسیار خطرناک و مضر دانست.
وی افزود: پیش ثبت نام مجلس هم باعث می شود افرادی که شرایط واقعی نمایندگی را دارند ثبت نام کرده و وارد این عرصه شوند و هم به هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات هم این فرصت را می دهد که با بررسی دقیق و تحقیقات کامل افراد شایسته برای ورود به مجلس را شناسایی و به مردم معرفی کنند.
خطیب جمعه آستارا ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، رسالت خبرنگاران در انتشار حقایق را مانند رسالت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در بیان حقیقت حادثه کربلا دانست و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین باید فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به اطلاع مردم رسانده شود و این وظیفه خطیر بر عهده شما خبرنگاران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار