کد خبر: ۱۱۱۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ 05 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امیدواریم مجموعه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس به سرانجام برسد، جهاد و خدمات، نیاز به مانور تبلیغاتی دارد، مهم‌تر از حفظ آثار، حفظ ارزش‌ها و نشر ارزش‌ها و حفظ کسانی است که آثار را خلق کرده‌اند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان ضمن تسلیت ایام اسارت آل الله، از زحمات سردار عبدالله ملکی کمال تشکر و اظهار کرد: امیدواریم مجموعه فرهنگی پارک موزه به سرانجام برسد‌. 

ضرورت تکمیل مجموعه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران/ مهم‌تر از حفظ آثار و نشر ارزش‌ها، حفظ کسانی است که آثار را خلق کرده و آفریدند  

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم (ص)، افزود: یک عمل را نگه داشتن سخت‌تر از انجام آن است، دفاع و جهاد هشت ساله بسیار سخت، سنگین و مهم بوده و امروز وظیفه ما ابقای این فداکاری‌ها، حفظ آثار و نشر ارزش‌های آن و آشنا کردن جامعه با این جریان پر برکت است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: مرحوم کافی تاکید داشتند که با اخفا و پنهان کردن می‌توان ارزش آن عمل و عبادت را حفظ کرد، اما گاه ارزش آن عمل به اعلان و بازگو کردن آن است، جهاد و خدمات، متعلق به یک شخص نیست متعلق به نظام است و نیاز به جهاد تبیین و مانور تبلیغاتی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مهم‌تر از حفظ آثار و نشر ارزش‌ها، حفظ کسانی است که آثار را خلق کرده و آفریدند است، تصریح کرد: حفظ اخلاق و بصیرت، خط و ربط ولایی و سیاسی آن‌ها مهم است تا خدای ناخواسته دیده نشود که کسی که کوله باری از دفاع مقدس داشته در زمین دیگری بازی می‌کند و جور دیگری حفظ می‌کند.

این مسئول در پایان یادآور شد: برای ما حفظ نیروها از نظر اینکه تفکر ناب سیاسی و ولایی آن‌ها حفظ شود و دشمنان اینها را ندزدند خیلی مهم است، تک تک اعضای خانواده‌های شهدا برای ما مهم هستند، دشمنان می خواهند از این کانون مقدس بدزدند، اینکه یک عضو خانواده شهید و یا عالم بزرگوار جور دیگری حرف بزند برای ما خیلی مهم است، البته شاید از حوزه وظایف اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خارج باشد اما برای ما مهم است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار