کد خبر: ۱۱۱۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 09 August 2023

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه سواحل شهرستان دارای ظرفیت های بی نظیری برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است،گفت:برای تقویت زیرساخت های گردشگری سواحل رودسر و کمک به اقتصاد منطقه از سرمایه گذار استقبال می کنیم.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رودسر با اشاره به اینکه اجرای طرح های سالم سازی دریا به شهرداران واگذار شده است،اظهار کرد: اجرای طرح سالم سازی دریا لوازمی دارد و صرف ایجاد یک پرده و حائل اجرای این طرح به خوبی محقق نمی شود.
وی با بیان اینکه نحوه اجرای طرح سالم سازی کنونی نیازمند تجدیدنظر است،افزود: طی بازدیدی که از سواحل شده مشاهده شد که به رغم مستقر بودن تعدادی نیرو در این مکان ها، مسافران و شهروندان از این طرح ها استقبال چندانی ندارند در حالیکه جمعیت در خارج از طرح فراوان تر دیده می شود.
نماینده عالی دولت در رودسر با تاکید بر لزوم تحقیق و بررسی بیشتر طرح های سالم سازی دریا و انعطاف پذیری در برنامه ها و تصمیم گیری های این طرح ها تصریح کرد: طرح ها به گونه ای برنامه ریزی شوند که مردمی تر و موافق با سلایق مختلف جامعه باشند تا بیشتر مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار گیرند.
وی استقبال از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در سواحل شهرستان رودسر را مورد تاکید شهرداران قرار داد و افزود: حضور گردشگر در منطقه با گردش مالی و اشتغال جوانان همراه خواهد بود لذا اهتمام شهرداران برای جذب سرمایه گذاران در ۴۷ کیلومتر از نوار شنی و ساحلی شهرستان با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان ضروری است.
حیدری با اشاره به اینکه سواحل رودسر دارای ظرفیت های بی نظیری برای سرمایه گذاری است،گفت:با استقبال از سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در شهرستان به ویژه سواحل و تقویت زیرساخت های گردشگری باید به ماندگاری مسافر و گردشگر در این شهرستان کمک کرد.
وی با تاکید بر لزوم مدیریت بیشتر طرح های سالم سازی دریا در رودسر گفت:با تقویت تیم های امداد و نجات ساحلی و استقرار ناجیان غریق از غرق شدگی در سواحل شهرستان ضروری است.
نماینده عالی دولت در رودسر ایجاد نظام اطلاع رسانی دقیق در سطح شهرستان برای کاهش آسیب ها را ضروری خواند و افزود: شهرستان علاوه بر سواحل امکان استفاده از مناطق جلگه ای،کوهپایه ای و جنگلی وجود دارد راه اندازی نظام اطلاع رسانی دقیق می تواند ما را در هدایت مسافران و گردشگران در تفرجگاه های مختلف شهرستان و ماندگاری بیشتر این مسافران کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب از موضوعات مهم و حساس جامعه است،افزود: امروز دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی و کم ارزش جلوه دادن باور های دینی و اعتقادی مردم بر روی عفاف و حجاب تمرکز کرده بایستی با برنامه های فرهنگی و آموزشی از این هنجار اجتماعی پاسداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار