اولین اردوی راویان پیشرفت خراسان جنوبی به منظور آشنایی خبرنگاران با پیشرفت ها و توسعه و آبادانی شهرستان خوسف برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 10 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، سجاد رضایی، مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در فرمانداری خوسف برگزار شد از برگزاری اولین اردوی راویان پیشرفت خراسان جنوبی خبر داد و اظهارداشت: این اردو امروز در شهرستان خوسف به منظور انعکاس پیشرفت، اقدامات، توانمندی‌ها و توسعه و آبادانی که در این شهرستان انجام شده برای خبرنگاران برگزار شد.

وی با اشاره به این که اردوی راویان پیشرفت در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود افزود: بسیار از توانمندی‌هایی شهرستان خوسف به واسطه انعکاس نیافتن آن در رسانه ها، فضای مجازی و غیر مجازی چندان نمودی در کشور و حتی جهان ندارد که با راه اندازی اردوی روایان پیشرفت به طور حتم به این مهم می‌توان دست یافت.

به گفته وی وقتی از خوسف به عنوان بهشت معادن خراسان جنوبی یاد می‌شود باید آن قدر محتوای تولیدی و انتشاری در خروجی رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گیرد تا همه آن‌هایی که قصد سرمایه گذاری دارند به خوبی با این توانمندی‌ها آشنا شوند.

مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی خواستار برجسته و قله سازی توانمندی‌های و مطالبه‌های این شهرستان از سوی رسانه‌ها توسط مسوولان و متولیان امر شد و خاطرنشان کرد: هر چه این برجسته سازی‌ها بیشتر شود به همان نسبت رسانه‌ها معاند کمتر خواند توانست به مقاصدشان دست یابند.

رضایی از راه اندازی اتاق شیشه‌ای در رسانه‌ها خبر داد و گفت: در این اتاق‌های شیشه‌ای ضمن این که رسانه‌ها فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط مسوولان را منعکس کرده مطالبه‌ها وخواسته‌ها مردمی را نیز بیان می‌کنند تا متولیان در جریان آن قرار گیرند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره رسانه‌ای امید در راستای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت هویژه شهرستان‌ها و مرکز استان در قالب تولید محتواخبرداد.

محمد رضا براتی، مسوول خبرگزاری فارس خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان که فرمانداران برای اقناع افکار عمومی باید بیش از پیش قدم بردارند و در میدان اطلاع رسانی حضور یابند افزود: برنامه‌های مدونی از سوی فرمانداران باید برای رسانه‌ها باسناریو‌های مختلف در زمینه ارائه توانمندی‌های و قابلیت‌ها هر شهرستان تدوین شود تا با این آگاه سازی همگان بیشتر با ظرفیت‌های بی نظیر شهرستان‌های یازده گانه خراسان جنوبی آشنا شوند.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران و عکاسان برای انتشار تصاویر و محتوا‌های خبری امید آفرین از خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه یاد کرد که در جنگ رسانه‌های که رسانه‌های معاند به راه انداخته اند می‌توانند با روشنگری‌های به موقع پیروز این میدان باشند و بر دشمن غلبه کنند.

وی با اشاره به پرهیز خبرنگاران از سیاه نمایی تصریح کرد: با توجه به رویکرد رسانه‌ای ضد انقلاب به طور حتم در قالب پرونده‌های ویژه توانمندی‌های و اقدامات دولت را در خروجی رسانه‌ها قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار