رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيري دو سارق که باسرقت کارت عابر بانک خانمی سالخورده یک میلیارد ریال برداشت کرده بودند درعملیات کارآگاهان این پلیس در اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 10 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پي شکايت یک خانم سالخورده مبني بر سرقت کارت عابر بانک اين فرد و برداشت غير مجاز از حسابش، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه از مالباخته مشخص شد وی برای خريد روزانه به مغازه خواربارفروشي مراجعه کرده و پس از 48 ساعت پس ازخريدم توجه مفقود شدن کارت عابر بانک و برداشت غیر مجاز از حسابش می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در ادامه روند رسيدگي به اين پرونده و در اقداماتي تخصصي علمی همراه با شیوه های نوین پلیسی دو نفر متهم شناسايي و در عمليات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگير شدند.

وي با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت کارت عابر بانک یک خانم سالخورده و برداشت یک میلیارد ریال از حساب وی خاطر نشان کرد: افراد دستگير شده پس از تشکيل پرونده با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ "چهری "در پايان خاطر نشان کرد: مجرمان با شيوه و شگردهاي مختلف اقدام به سرقت مي کنند که لازم و ضروري است همشهريان به خصوص افراد مسن، کم سواد يا بي سواد ضمن مراقبت كامل به هشدارهاي پليس در اين خصوص توجه کنند و براي استفاده از عابر بانك ها يكي از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به ديگران خودداري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار