سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای واگذاری زمین در بیرجند، ابلاغیه‌ای برای وزارت مربوط ارسال کرده ایم و طی ۴۵ روز آینده تعیین تکلیف و واگذاری زمین‌های سایت زعفرانیه برای متقاضیان واجد شرایط درمرکز استان انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 11 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، میر محمد مودی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: برای قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت و تأمین زمین برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا، تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شده و ثبت نام کرده اند و برای ۲ هزار متقاضی زمین تأمین و تحویل داده شده و در حال پیگیری برای تأمین زمین برای سایر متقاضیان هستیم.

به گفته وی در مورد واگذاری زمین در بیرجند، ابلاغیه‌ای برای وزارت مربوط ارسال کرده ایم و ظرف ۴۵ روز آینده تعیین تکلیف و واگذاری زمین‌های سایت زعفرانیه برای متقاضیان واجد شرایط در بیرجند انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: این زمین‌ها در متراژ ۲۰۰ متری به ۲ متقاضی واگذار می‌شود.

مودی عنوان کرد: زمین‌ها به صورت رایگان واگذار می‌شود و فقط هزینه آماده سازی آن با دو سال تنفس و بدون سود در اقساط از متقاضیان دریافت خواهد شد.

وی گفت: در مورد اعطای زمین در طرح نهضت ملی مسکن نیز محدودیتی در ثبت نام نداشتیم و تاکنون ۳۱ هزار واحد زمین تأمین و آماده تحویل به متقاضیان است که از این تعداد ۲۶ هزار واحد زمین به متقاضیان تحویل شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: مبلغ تسهیلات در این طرح به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده و ۲ هزار نفر در حال دریافت این تسهیلات هستند به صورتی که بازپرداخت آن باید حداکثر هر قسط بر مبنای ۴۰ درصد حداقل دستمزد و مزایای قانون کار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار