فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:حقایق دفاع مقدس و بهره برداری از گنج عظیم دفاع مقدس ایمان جوانان و انگیزه آنها را تقویت خواهد کرد
کد خبر: ۱۱۲۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 13 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی در نشست ستاد کنگره شهدای استان مرکزی افزود:آزادگان سرافراز، جانبازان دلاور و رزمندگان سلحشور باید در میدان جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و یکی از وظایف این عزیزان تبیین زیبایی های جبهه و حماسه ها برای نسل جدید است و باید با بیان حقایق جبهه ایمان جوانان را مستحکم تر کنند.


 وی گفت:حقایق دفاع مقدس و بهره برداری از گنج عظیم دفاع مقدس ایمان جوانان و انگیزه آنها را تقویت خواهد کرد و در شرایطی که دشمنان انقلاب سعی دارد جوانان را از تاریخ پرافتخار کشورمان جدا کند باید به مسئله تبیین و بیان زیبایی ها اهمیت فراوانی داد.

سردار کریمی اظهارکرد: ۲۶ مرداد ماه یک فرصت بسیار خوب برای پرداختن به مقام و جایگاه آزادگان است که با توجه به این مهم و در راستای برنامه های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی اجلاسیه آزادگان در دستور کار قرار گرفت.

ایشان افزود:برگزاری اجلاسیه به عنوان آغاز کار خواهد بود و نیاز است با کمک خود آزاده های عزیز اقدامات ارزشمند و ماندگاری از جمله تولید محتوا و روایت گری برای نسل جوان و نوجوان انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله گفت:اجلاسیه آزادگان استان مرکزی همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و برنامه های اجرایی این اجلاسیه به مدت یک ماه انجام می شود و برنامه های محتوایی در طول سال باید مورد توجه این کارگروه باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار