شورای تبیین مواضع کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 14 August 2023

 

بیانیه‌ی کمیته امداد مازندران در محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)  

به گزارش تابناک مازندران، شورای تبیین مواضع کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛ 


بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

مى‌خواهند نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند، ولى خداوند جزاين نمى‌خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند.

( سوره نور، آیه۳۲)

بار دیگر دست جلاد استکبار جهانی در برنامه‌ای هدفمند با همراهی عده‌ای جاهلِ فریب خورده، شرایطی مهیا ساخت تا ساحت مقدس حضرت شاهچراغ (ع) طی اقدامی ناجوانمردانه، آغشته به خون مطهر زائرین خدا دوست شود.

تاریخ نشان داده است خوی وحشی جریان‌های تکفیری از سال ۶۱ هجری قمری تحت عنوان جریان فکری یزید و عمّالش همان تفکری است که امروز تحت عنوان جریان فکری داعش ، تابع اربابان لندن نشین و ساکن کاخ سفید امریکا است.

آنچه به وضوح نمایان است این است که قطره قطره خون شهید و مجروحین این حادثه کاخ یزیدیان زمان را خراب و شمرهای عصر حاضر را رسوا خواهد کرد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران ضمن محکومیت این اقدام شنیع و عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و نائب برحق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مواضع خویش را به شرح ذیل تبیین می‌نماید:

۱) عامل این حادثه تروریستی فقط یک نفر از تکفیری‌ها نیست بلکه مجموعه عناصر خارجی و برخی خودفروخته‌های داخلی که با مواضع نسنجیده خود از ابتدای اغتشاشات تا کنون، به بهانه مرگ یک دختر جوان امنیت ملی کشور را هدف گرفته‌اند در این حادثه شریکند، بی‌شک آنچه به تروریست جرات ترور می‌دهد فریادهای نابخردانه‌ای است که از دهان‌های معاند یا جاهل در فضای حقیقی و مجازی بر می‌آید.

۲) امت حزب الله نه تنها با این اقدام کور و نسنجیده از انگیزه الهی و انقلابی کوتاه نمی‌آید بلکه برای انتقام خون‌های به ناحق ریخته آن حرم شریف ، بیش از پیش انقلابی‌گری را سرلوحه فعالیت خود قرار خواهد داد.

۳) ملت شریف ایران علی رغم وجود برخی گلایه‌مندی‌ها تا پای جان در رکاب امام خامنه‌ای عزیز از تاریخ تمدن و فرهنگ این مرز و بوم دفاع خواهد کرد.

۴) نهال پویایی که در سال ۵۷ کاشته شد باوجود توطئه‌های مختلف از جمله قائله‌های تروریستی ، مذهبی ، کودتا ، ترور ، جنگ ، فتنه‌های رنگی و... امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که الگوی انقلاب‌های جهان شده و اسلام را در اقصی نقاط جهان رشد خواهد داد. بی تردید چنین اقدام ساده لوحانه‌ای عامل تقویت انگیزه و رشد بیشتر انقلاب خمینی کبیر خواهد بود.

۵) ایجاد ناامنی‌ها به این سبک، خللی در حرکت به سمت قدس شریف و از میان برداشتن صهیونیسم جهانی و مقابله با محور عبری _غربی _عربیِ همگام با رژیم جعلی اسرائیل ایجاد نخواهد کرد.

۶) ملت شهید پرور ایران، با حضور در انتخابات پیش رو کما فی السابق، آب سردی بر لاشه‌ی متعفن جریان معاند و مستکبر خواهد ریخت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی را به عده‌ای جاهل و معاند نمایان خواهد ساخت.

۷) همگام با سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز فریاد می‌زنیم "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم" و برای حفظ جمهوری اسلامی که حرم الهی است تا پای جان و تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

انا من‌المجرمین منتقمون

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار