مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: پروژه ۱۲ کلاسه شهرک فردوس شهر آبیک که پروژه نیمه سبز استان قزوین محسوب می شود، مهر ماه امسال تحویل آموزش و پرورش داده می شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 14 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، عبدالله ملک پور در جمع خبرنگاران شهرستان آبیک، به تشریح وضعیت پروژه‌های آموزش و پرورش پرداخت و اظهار کرد: پروژه ۱۲ کلاسه مقطع ابتدایی شهرک فردوس شهر آبیک که پروژه نیمه سبز استان قزوین محسوب می‌شود، مهر ماه امسال تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصدی سالن ورزشی ثامن الائمه به عنوان بزرگترین سالن استان قزوین و افتتاح آن در سال آینده افزود: زمین چمن مصنوعی هنرستان دخترانه عاطفه احداث شده و کانون شیخ حسنی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از آغاز تخریب و خاکبرداری مدرسه اندیشه و زهره بنیانیان محله مهدیه برای ساخت مدرسه جدید ۹ کلاسو کلنگ زنی آن تا دو هفته آینده ادامه داد: دبیرستان یک کلاسه روستای دبیریان مهرماه و مدرسه حسین آباد رضی به بهره‌برداری می‌رسد این در حالی است که پروژه روستای زعفران حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیک داشته و تکمیل آن نیازمند تخصیص بودجه است.

ملک‌پور از آغاز احداث پروژه آموزش شهید اصغریان شهر خاکعلی و پیشرفت ۳۰ درصدی آن اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی هنرستان عاطفه تکمیل شده و زمین چمن مصنوعی شهر قشلاق یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که زمین چمن مصنوعی امام علی (ع) شهر آبیک هم با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تعمیر و بازسازی شده است.

وی از اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۵ مدرسه شهرستان آبیک خبر داد و گفت: این طرح با اولویت مدارس کم برخوردار و در راستای بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس کم برخوردار اجرایی می‌شود.

این مسوول افزود: با توجه به اختصاص سهمیه قیر به شهرستان آبیک و آسفالت ۱۱۶۲ تن برای مدرسه این شهرستان، مساعدت شورای شهر و شهرداری نسبت به آسفالت حیاط حدود ۱۲ مدرسه شهر اجرایی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: با برگزاری جشن خدمت با همکاری سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در سه هنرستان، دانش آموزان از کارگاه‌های آموزشی مشاورین، سواد رسانه، خیاطی و هنر‌های دستی بهره بردند.

ملک پور خاطرنشان کرد: بر آموزشگاه‌های زمان و موسسات علمی آزاد نظارت و بازدید‌های مستمر صورت می‌گیرد و تذکرات لازم به آنان ارائه می‌شود که تاکنون ۱۰ تذکر کتبی برای آنان صادر شده است.

سیدفرهاد حسینی مسوول کانون بسیج رسانه شهرستان آبیک نیز در این جلسه از انعقاد تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک و راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموز با هدف آموزش شناسایی، جذب و آموزش دانش آموزان علاقه‌مند به خبرنگاری با محوریت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه و مرکز فنی حرفه‌ای و ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای دانش آموزان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار