کد خبر: ۱۱۲۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ 16 August 2023
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، ضیافت اندیشه یاوران علمی دانشگاه  از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حدود ۵۰ تن از یاوران علمی و خانواده‌های ایشان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) برگزار گردید. 
برگزاری ضیافت اندیشه ویژه یاوران علمی دانشگاه مازندران در مشهد مقدس  

       بر اساس این گزارش، در این نشست سه روزه که با حمایت بی‌دریغ دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه و با همکاری معاونت اداری، مالی و پشتیبانی و هم‌چنین معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید، تحولات دانشگاه و کشور مورد بازخوانی قرار گرفته تا یاوران علمی به همراه دیگر ارکان دانشگاه با انرژی مضاعف فرهنگی و معنوی، برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده گردند که با این وجود، این نشست به اهداف از پیش تعیین‌شده خود دست یافته است.

       در روز نخست این نشست، دکتر علی‌نژاد ضمن اظهار خرسندی از حضور یاوران علمی از این برنامه، گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده از سوی دانشگاه برای یاوران علمی ارایه کرد و با اشاره به انتظارات دانشگاه در راستای ارتقای آن به تراز دانشگاه ملی و انقلاب اسلامی، نقش همکاران کارمند را در این مسیر، بسیار پررنگ دانست.

       در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اظهار خرسندی از نخستین نشست خود در مسوولیت ریاست نهاد دانشگاه در این مراسم، نکاتی را در راستای بهره‌مندی در تشرف به بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) بیان داشت و اظهار امیدواری کرد که این‌گونه هم‌اندیشی‌ها و نشست‌ها، ضمیمه‌های بیشتر در انتقال انرژی مثبت و اعتلایی دانشگاه داشته و ادامه یابد.

       دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این مراسم، به بیان اهداف برگزاری این نشست پرداخت و ضمن اشاره به احساس مسوولیتی که باید برای همه ارکان دانشگاه باشد، بر دغدغه‌مندی همکاران و یاوران علمی در مواجهه با دانشجویان و اساتید و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

       بیان مباحثی با موضوع عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای با محوریت دانشگاه توسط استاد سلطانی و پرسش و پاسخ با حضور رییس و معاونان دانشگاه، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

       یادآور می‌شود: حجت‌الاسلام دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، در طرح ملی حامیم به‌عنوان طرح توانمندسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشجویان استان مازندران که به صورت جداگانه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، به‌عنوان مدرس در دوره خواهران و برادران حضور دارد.

       دکتر حسینی به‌خاطر این که در هتل محل برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و یاوران علمی، ساکن نبودند از تاخیر چند دقیقه‌ای که در جلسه هم‌اندیشی یاوران علمی دانشگاه داشتند از حاضران، عذرخواهی کردند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار