پس از تصویب برجام مهم ترین مسئله این است که همه ظرفیت های کشور را به سوی استفاده حداکثری از فرصت های پساتحریم متمرکز کنیم و اجازه ندهیم که در این زمینه در کشور فرصت سوزی شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 14 October 2015
احمد جباری در گفتگو با خبرنگار تابناک هرمزگان با بیان این که نگاه مجلس در تصویب برجام کمک به دولت در رفع مشکلات جامعه و استفاده حداکثری از ظرفیت های کشور برای عبور از تحریم ها بود، اظهار کرد: رای قاطع مجلس به برجام نشان داد که مجلس و دولت در رسیدن به حرکتی منسجم برای حرکت به سوی توسعه و عبور از تحریم های ناجوانمردانه غرب بر علیه ایران همصدا و هم دل هستند.

وی گفت: در صبح روز رای گیری برای برجام، در نشست فراکسیون رهروان ولایت حضور یافتیم و ابعاد مختلف برجام را با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و بیش از 130 تن از نمایندگان مورد بحث و بررسی مفصل قرار دادیم و هر کدام از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان و تبیین کردند و لذا رای به برجام رای به همگرایی در کشور میان همه قوا و حرکت متحد و منسجم به سوی اجرای آن است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستگ و پارسیان (گاوبندی) در خانه ملت عنوان کرد: پس از تصویب برجام مهم ترین مسئله این است که همه ظرفیت های کشور را به سوی استفاده حداکثری از فرصت های پساتحریم را متمرکز کنیم و اجازه ندهیم که فرصت سوزی شود.

جباری با اشاره به تائید شورای نگهبان بر مصوبه مجلس، اظهار داشت: مجلس مصوب کرده که وزارت خارجه به طور مرتب هر سه ماه یکبار گزارشی از روند اجرای برجام را به مجلس ارائه کند و بدون شک با هوشمندی و تیزبینی تیم هسته ای و مجموعه شورای عالی امنیت ملی که تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهور حرکت می کنند، زمینه اجرای برجام فراهم و راههای دسیسه آفرینی دشمن نیز مسدود می شود.

این نماینده ملت خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تمام توان خود را برای حفظ مصالح ملی در روند مذاکرات به کار گرفت و امیدواریم از امروز به بعد نیز نهایت دقت در این حوزه صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به ظرفیت های عمرانی و توسعه ای در دوران پساتحریم اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم کشور نوسازی و توسعه سریع تر بازسازی ناوگان هوایی و ایجاد شبکه های جدید و مدرن ریلی در کشور است که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های خوب وزارت راه و شهرسازی در این حوزه، شاهد بهبود شرایط کشور در بخش های مختلف باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار